هنر بهترین راه انتقال پیام‌های انقلاب و دین به جوانان است/ آمادگی همكاری ارشاد و تبلیغات اسلامی
کد خبر: 3719878
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

هنر بهترین راه انتقال پیام‌های انقلاب و دین به جوانان است/ آمادگی همكاری ارشاد و تبلیغات اسلامی

گروه فرهنگی ـ مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینكه زبان هنر یکی از مستدل‌ترین و رایج‌ترین زبان‌ها برای مخاطبین است، گفت: هنر بهترین راه انتقال پیام‌های انقلاب و دین به جوانان است.

هنر بهترین راه انتقال پیام‌های انقلاب و دین به جوانان است/ آمادگی همكاری ارشاد و تبلیغات اسلامی

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
مهرابی با اشاره به اینکه مأموریت اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی، دینی و قرآنی است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از متولیان امور فرهنگی و تبلیغی کشور در تبیین و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است که با همکاری سایر دستگاه‌ها، می‌تواند در اعتلای فرهنگ دینی استان اثرگذار باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه زبان هنر می‌تواند نقش موثری برای ارتباط با نسل امروز داشته باشد، گفت: هنر بهترین راه انتقال پیام‌های انقلاب و دین به جوانان است و زبان هنر یکی از مستدل‌ترین و رایج‌ترین زبان‌ها برای مخاطبین است و باید در انتقال مفاهیم دینی به جوانان و نوجوانان تغییر ایجاد کنیم و خوراک متناسب با زبان نسل جدید را ارائه دهیم.
وی، فرهنگ را زیر بنای توسعه جامعه دانست و افزود: انجام فعالیت‌های فرهنگی یکی از ضرورت‌های جامعه امروز است و هنگامی که شاخص‌های فرهنگی در جامعه تبیین نشود افراد بیشتری در معرض آسیب قرار می‌گیرند.
مهرابی با اشاره به وظایف اداره‌کل تبلیغات اسلامی افزود: با توجه به تغییر رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی از رویکرد شکلی به محتوایی، این اداره‌کل آمادگی این را دارد که در حوزه آموزش، برگزاری دوره‌های مختلف دینی، مذهبی، فرهنگی، پژوهش‌های میدانی، برگزاری گفتمان، تولید محتوا، پاسخگویی به شبهات و شبهه‌زدایی با استفاده از ظرفیت 200 روحانی مستقر و شبکه تبلیغی، هرگونه همکاری و تعاملی را با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داشته باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در خصوص فعالیت فرهنگی و قرآنی مشترک نیز گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود برای پیشبرد برنامه‌های هنری و فرهنگی استفاده كرد و می‌توان با جهت دار کردن فعالیت‌های هنری، آسیب‌های اجتماعی موجود را کاهش داد و شاهد اتفاقات خوب در این حوزه ها باشیم.‌
صابر سهرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز در این دیدار گفت: امیدوارم با هم افزایی و همدلی و همت جمعی، مشکلات فرهنگی استان را مرتفع کنیم.
وی افزود: در تمام برنامه‌ها با توان و تعامل همراهی خواهیم کرد و منتظریم تا طرح و پیشنهاد کارهای مشترک را اعلام کنید تا ان‌شاءالله آن‌ها را عملی کنیم.
انتهای پیام

captcha