فراخوان مقاله برای کارگاه «پارسایی در تشیع» در هلند
کد خبر: 3721925
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

فراخوان مقاله برای کارگاه «پارسایی در تشیع» در هلند

گروه بین‌الملل- یکشنبه 24 تیر، آخرین مهلت ارسال مقالات برای شرکت در نشست و کارگاه «نظریه و اهمیت پارسایی در تشیع از دوران پیشامدرن تا پسا مدرن» اعلام شده است.

فراخوان مقاله برای کارگاه «پارسایی در تشیع» در هلند/ ادیت شده

به گزارش ایکنا به نقل از آی.آر.آی.سی؛ مرکز مطالعات شیعی دانشگاه لایدن هلند این کارگاه یک روزه را 25 آبان 97 با حضور فارغ‌التحصیلان و محققان علوم شیعی برگزار خواهد شد. در این کارگاه به مفهوم تقوا و پارسایی در نمود بیرونی و لفظی و کلامی آن پرداخته می‌شود.

از جمله موضوعاتی که به آن پرادخته می‌شود ایمان و تأثیرات آن بر فلسفه، الهیات و قانون، آداب و رسوم در مناطق و متون، نمودهای منطقه‌ای، مادی و لفظی مذهب و تقوا، شبکه‌ها، بی‌تقوایی، و زندگی روزمره پارسایان و متقین است.  

در فراخوان این کارگاه، از محققانی که در موضوعات مطرح شده تحقیقات و مقالاتی دارند، دعوت شده است. از شرکت کننده‌‌ها درخواست شده است نظر خود را در خصوص تعریف تقوا و اینکه آیا آن را یک مفهوم الهی می‌دانند یا یک سنت و روش زندگی، به روشنی بیان کنند.

چکیده مقالات باید حداکثر 300 کلمه باشد. کارگاه به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و برای محققان خارجی کمک هزینه سفر در نظر گرفته شده است.  

انتهای پیام

captcha