اتمام مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های جشن رمضان لرستان
کد خبر: 3722313
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

اتمام مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های جشن رمضان لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان از اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مجموعه جشنواره‌های جشن رمضان لرستان خبرداد و گفت: در حال حاضر در حال جمع‌آوری و دسته‌بندی آثار ارسالی به دبیرخانه و آماده‌سازی آثار جهت ارسال برای داوری، هستیم.

اتمام مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های جشن رمضان لرستان /اعلام برگزیدگان بعد از رمضان

منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مجموعه جشنواره‌های جشن رمضان لرستان خبرداد و گفت: در حال حاضر در حال جمع‌آوری و دسته‌بندی آثار ارسالی به دبیرخانه و آماده سازی آثار جهت ارسال برای داوری، هستیم.

وی با اشاره به این‌که طی ماه رمضان سال‌جاری سه جشنواره فرهنگی و هنری با موضوع «میهمانی خدا» برگزار شد، افزود: این جشنواره ها در رشته های نقاشی ویژه افراد زیر ١٥ سال با موضوع میهمانی خدا، خوشنویسی خط تحریری با موضوع غزل «علی ای همای رحمت» استاد شهریار و دلنوشته ای به دوست با موضوع میهمانی خدا، برگزار شد.

احمدی با اشاره به این‌که ارزیابی، داوری آثار ارسالی به دبیرخانه مجموعه جشنواره‌های جشن رمضان نیمه دوم ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، تأکید کرد: در هر رشته سه نفر برگزیده و پنج نفر تقدیری در روز اختتامیه جشنواره‌ها معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام

captcha