راهیابی 10 دانش‌آموز لرستانی به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی
کد خبر: 3722857
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

راهیابی 10 دانش‌آموز لرستانی به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی

گروه فرهنگی ـ سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان از راهیابی ۱۰ نفر از دانش‌آموزان لرستانی به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

راهیابی 10 دانش‌آموز لرستانی به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی 

به گزارش ایکنا از لرستان، نصراله بازگیران، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان پنج‌شنبه، 24 خرداد در جلسه هماهنگی مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی، گفت: خروجی و محصول این جشنواره‌ باید دانش‌آموزانی توانمند، خلاق، نوآور، پژوهش‌محور، ایده‌پرداز و کارآفرین باشد.
وی با اشاره به این‌که بهترین ابزار برای مقابله با تفکر تکلیف‌محور، هدایت دانش‌آموزان به سمت جشنواره‌ها و المپیادهای علمی است، اضافه کرد: در چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی 69 هزار دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند و پس‌از برگزاری مرحله شهرستان، بیش‌از یک‌هزار دانش‌آموز به مرحله استانی راه یافتند که پس‌از جمع بندی و داوری نهایی ، ۱۰ دانش‌آموز برگزیده به‌منظور شرکت در مرحله کشوری درهفته پایانی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
در ادامه یحیی دریکوند، رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه لرستان ضمن تقدیر از عوامل برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی، گفت: دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله نهایی جشنواره، نخبگان استان هستند که می‌توانند از مقام‌های کسب شده در سال‌ گذشته دفاع کنند.
در پایان این نشست هر کدام از مدیران و ناظران نقاط قوت و ضعف سال‌های گذشته، نظرات و پیشنهادات لازم جهت شرکت مؤثر دانش‌آموزان در مسابقات را بیان کردند.

انتهای پیام

captcha