اختصاص ۱۶ میلیارد ریال برای ساخت فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان
کد خبر: 3723359
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

اختصاص ۱۶ میلیارد ریال برای ساخت فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان

گروه فرهنگی ـ فرماندار خرم‎آباد از اختصاص مبلغ شانزده میلیارد ریال بودجه برای ساخت فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خبرداد.

اختصاص 16 میلیارد ریال برای ساخت فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهر خرم‏‌آباد که یک‎شنبه، 27 خرداد در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس اظهار کرد: تبیین و گردآوری نقش دولت در روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سال 94 به تمامی سازمان‌ها ابلاغ شده است و همه سازمان‌ها و ادارات در این امر خطیر باید تمام سعی و کوشش خود را به کار گیرند تا هر چه سریع‌تر فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان افتتاح شود.
اسد عبدالهی، فرماندار خرم‌آباد نیز در این جلسه، گفت: در سال‌جاری سهم شهرستان خرم‌آباد از اعتبارات استانی، نفت و توازن ردیف مجموعأ مبلغ ۱۲۴۶۷۰۸ ميليون ريال است.
وی بیان کرد: مبلغ ۲۴۵۰۱۲ ميليون آن از محل سرمايه استانی، مبلغ ۲۳۴۸۲۶ ميليون ريال از محل نفت مبلغ ۶۶۱۲۷۰ از محل توازن رديف و مبلغ ۱۰۵۶۰۰ميليون ريال ديگر، از محل ارتقاء شاخص‌های توسعه اقتصادی است کمااینکه اين اعتبارات در بين ۲۵۷ پروژه زير مجموعه ۲۶ فصل بودجه، توزيع شده است.
در این جلسه، مبلغ شانزده میلیارد ریال بودجه برای ساخت فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تخصیص داده شد.

انتهای پیام

captcha