آزمون تفسیر اینترنتی سوره «فتح» برگزار شد
کد خبر: 3723924
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
در خراسان رضوی؛

آزمون تفسیر اینترنتی سوره «فتح» برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه آزمون اینترنتی تفسیر سوره «فتح» در پایان ماه مبارک رمضان به صورت آنلاین برگزار شد، تشریح کرد: از میان ۲ هزار شرکت‌کننده، هزار نفر در این آزمون نمره قبولی را به دست آوردند.

آزمون تفسیر اینترنتی سوره «فتح» برگزار شد

مهدی رمضانی، رئیس دارالقرآن اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌‍وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در رابطه با آزمون اینترنتی تفسیر سوره «فتح»، گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، دو هزار پایگاه ویژه تفسیر سوره مبارکه فتح در دو بخش تخصصی باحضور ائمه جمعه سراسر استان و تبلیغی با حضور مفسران، روحانیون اعزامی و مستقر طرح هجرت و ائمه جماعات ادارات برگزار شد.
وی با بیان اینکه مسابقه تفسیر سوره «فتح» در پایان ماه مبارک رمضان به صورت آنلاین برگزار شد، تشریح کرد: از میان 2 هزار شرکت‌کننده، هزار نفر در این آزمون نمره قبولی را به دست آوردند که به تعدادی از این افراد به قید قرعه جوایز نقدی و پنج کمک هزینه عتبات نیز اهدا خواهد شد.
رمضانی در ادامه عنوان کرد: اختتامیه این طرح سال‌های گذشته با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار شد و در سال جاری امیدواریم که با رایزنی‌های انجام شده بتوانیم از محضر ایشان در مراسم اختتامیه بهره ببریم، البته زمان دقیق برگزاری آن به زودی مشخص خواهد شد.
اهدا 16 هزار رحل و قرآن به جلسات قرآنی در طی 4 سال اخیر
رئیس دارالقرآن اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در رابطه با طرح وقف قرآن کریم به جلسات قرآنی استان، گفت: چهار سال از برگزاری این طرح می‌گذرد و تا به حال حدود 16 هزار رحل و کتاب قرآن به جلسات قرآنی اهدا شده است.
وی با بیان اینکه در این طرح نصف هزینه را اداره‌ کل تبلیغات اسلامی و بخش دیگر آن را خود جلسات قرآن پرداخت می‌کنند، ابراز کرد: در سال جاری 76 هزار جلد کتاب و رحل توسط جلسات از ما تقاضا شده است که مسئولان جلسه قرآن سهم خود را پرداخت کردند و به زودی اداره‌ کل تبیغات اسلامی خراسان رضوی نیز با پرداخت سهم خود قرآن‌ها را به جلسه‌داران اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha