همایش تجلیل از کانون‌های برتر فرهنگی و تبلیغی خراسان رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3724149
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

همایش تجلیل از کانون‌های برتر فرهنگی و تبلیغی خراسان رضوی برگزار می‌شود

 گروه اجتماعی- رئیس مجمع عالی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی کشور از برگزاری اولین همایش استانی تجلیل از کانون‌های برتر فرهنگی و تبلیغی خراسان رضوی در هفته اول تیرماه خبر داد.

همایش تجلیل از کانون‌های برتر فرهنگی و تبلیغی خراسان رضوی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام عباس علی‌نژاد، رئیس مجمع عالی کانون های فرهنگی و تبلیغی کشور و رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی با اشاره به فعالیت بیش از چهار هزار کانون فرهنگی و تبلیغی در سراسر کشور، بیان کرد: تعداد 150 کانون فرهنگی و تبلیغی در استان خراسان رضوی وجود دارد.
وی اظهار کرد: این کانون‌ها در 21 موضوع تخصصی شامل خانواده، تربیت کودک، سبک زندگی، فضای مجازی، مهدویت، نهج البلاغه، شادی حلال، جنگ نرم، آسیب شناسی اجتماعی، ترویج فرهنگ و گفتمان سازی و ... فعالیت دارند.
علی‌نژاد افزود: به منظور تعامل بیشتر کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان و هم افزایی فعالیت‌ها، همایش تجلیل از کانون‌های برتر فرهنگی و تبلیغی استان همزمان با سه شنبه پنج تیرماه ساعت 17 در محل سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان خراسان رضوی بیان کرد: از 31 کانون فرهنگی و تبلیغی برتر استان در این همایش تقدیر خواهد شد، ضمن اینکه از هر کانون استان دو نفر برای حضور در این همایش دعوت شده‌اند.
رئیس مجمع عالی کانون های فرهنگی و تبلیغی کشور گفت: همزمان با برگزاری همایش، نمایشگاه پوستری فعالیت‌های کانون‌های برتر در محل برگزاری همایش برپا و به مدت یک هفته از ساعت 7 صبح الی 14 برای بازدید عموم دایر خواهد بود.
وی اظهار کرد: در طی برپایی نمایشگاه از مسئولان استانی فعال در حوزه فرهنگی دعوت به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام

 

captcha