ارسال 200 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «خوشنویسی رضوی»
کد خبر: 3724277
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
رحمتی خبرداد:

ارسال 200 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «خوشنویسی رضوی»

گروه هنری ـ معاون هنری ارشاد لرستان از ارسال 200 اثر از هنرمندان کشور به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره ملی «خوشنویسی رضوی» به میزبانی لرستان خبرداد و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ملی تا دهم تیرماه امسال تمدید شده است.

ارسال 200 اثر به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره ملی «خوشنویسی رضوی»

فرید رحمتی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به میزبانی لرستان برای برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی، گفت: با فراخوان شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی تاکنون دویست اثر از هنرمندان خوشنویس کشور به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ارسل شده است.
وی با اشاره به این‌که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 31 خرداد بود، افزود: با توجه به درخواست‌های متقاضیان شرکت در شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی، مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی ملی توسط دبیرخانه شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی تا دهم تیرماه امسال تمدید شد .
رحمتی با یادآوری این‌که شانزدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلت، نسخ برگزار می‌‏شود، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌بایست تا زمان اعلام شده و فقط از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی lorestan.shamstoos.ir و یا portal.shamstoos.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و دبیرخانه از پذیرش آثاری که از طریقی غیر از سامانه ارسال شود معذور است.
معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این‌که آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز ۲۷ تیرماه امسال و آخرین مهلت تحویل اصل آثار راه‌یافته به مرحله داوری نهایی دهم تیرماه امسال اعلام شده است، گفت: همچنین گشایش نمایشگاه از ۲۷ تیرماه تا هفتم مردادماه و اختتامیه جشنواره نیز ۲۷ تیرماه امسال اعلام شده است.
رحمتی اظهارکرد: این جشنواره ملی با همکاری استانداری لرستان، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، شهرداری خرم‌آباد، صدا و سیمای لرستان، مؤسسه فرهنگی و هنری سرزمین کاسیت، شعب انجمن خوشنویسان لرستان و حوزه هنری لرستان برگزار می‎شود و علاقمندان به شرکت در این جشنواره ملی خوشنویسی رضوی می‌توانند آثار خود را به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۶۶۳۳۲۰۱۷۹۴ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام

captcha