افتتاح نمایشگاه «پایان یک داعش» در حوزه هنری لرستان
کد خبر: 3724287
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱
امیدی‌پور خبرداد:

افتتاح نمایشگاه «پایان یک داعش» در حوزه هنری لرستان

گروه فرهنگی ـ رئیس حوزه هنری لرستان گفت: نمایشگاه تجسمی «پایان یک داعش» برگزیده‌ای از آثار برجسته تجسمی هنرمندان کشور با موضوع داعش است.

افتتاح نمایشگاه «پایان یک داعش» در حوزه هنری لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدحسین امیدی‌پور، رئیس حوزه هنری لرستان چهارشنبه، ۳۰ خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح نمایشگاه تجسمی «پایان یک داعش» در خرم‌آباد، اظهارکرد: نمایشگاه تجسمی پایان یک داعش برگزیده‌ای از آثار برجسته تجسمی هنرمندان کشور با موضوع داعش و مسائل منطقه است که عصر روز چهارشنبه، 30 خرداد در نگارخانه مهر حوزه هنری افتتاح شد.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور در استان‌ها به مدت یک هفته برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.
امیدی‌پور با بیان این‌که در نمایشگاه تجسمی پایان یک داعش 30 اثر با موضوع کاریکاتور و گرافیک در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، افزود: مردم هنردوست استان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 14 و عصرها از ساعت 17 تا 19 از نمایشگاه بازدید نمایند.
رئیس حوزه هنری لرستان به انتشار دو کتاب از مجموعه آفرینش‌های ادبی حوزه هنری اشاره و تصریح کرد: کتاب نخست مجموعه اشعار آئینی محمدتقی عزیزیان با عنوان «گُل‌ها همه داوودی‌اند» بوده که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.
وی ادامه داد: کتاب «سربازان عاشق» گزیده اشعار علی زیودار کتاب دیگر چاپ شده توسط حوزه هنری است که به‎زودی رونمایی می‌شود.
امیدی‌پور از در دست چاپ بودن کتاب «بلدچی» دوم خبر داد و گفت: بلدچی بزرگ‌ترین پروژه خاطره‌نگاری دفاع مقدس لرستان است که بالغ‌بر یک‌هزار و 500 صفحه دارد.

انتهای پیام

captcha