آمادگی لرستان برای میزبانی اجلاس سراسری نماز
کد خبر: 3724973
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
خادمی مطرح کرد:

آمادگی لرستان برای میزبانی اجلاس سراسری نماز

گروه فرهنگی ـ استاندار لرستان به برگزاری همایش‌ها و اجلاس نماز اشاره و افزود: لرستان آمادگی برگزاری اجلاس نماز را دارد، زیرا برگزاری این اجلاس به برگزاری این امر قرآنی در استان با قوت بیشتری کمک می‌کند.

آمادگی لرستان برای میزبانی اجلاس سراسری نماز/ حق‌الزحمه ائمه جماعات پرداخت شود

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، امروز یک‌شنبه، سوم تیر در جلسه ستاد اقامه نماز لرستان، که در محل استانداری این استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی‌از وظایف اصلی دولت‌های اسلامی فراهم کردن زمینه اقامه نماز است.
وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام قرائتی و دکتر مظفر فعالیت‌های شایسته‌ای در راستای اقامه نماز و ترغیب مردم به برپایی این فریضه مهم الهی انجام داده‌اند.
خادمی به برگزاری همایش‌ها و اجلاس نماز اشاره و افزود: لرستان هم آمادگی برگزاری اجلاس نماز را دارد، زیرا برگزاری این اجلاس به برگزاری این امر قرآنی در استان با قوت بیشتری کمک می‌کند.
استاندار لرستان با ذکر این مطلب که فعالیت‌های خوبی در سطح دستگاه‌های استان برای اقامه نماز صورت گرفته است، اضافه کرد: حجت‌الاسلام درویش‌پور در یک دهه برای استان زحمت کشیده‌اند که زحمات ایشان جای تشکر دارد.
وی با اشاره به این‌که حق‌الزحمه ائمه جماعات در آموزش و پرورش از بودجه ملی پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: اما در ادارات که ردیف استانی دارند هم‌زمان با پرداخت حقوق کارمندان حق‌الزحمه ائمه جماعات پرداخت شود.

انتهای پیام

captcha