۱۷ تا ۲۴ تیر؛ زمان برگزاری دوره «میثاق طلبگی» در لرستان
کد خبر: 3725516
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
میناپور خبرداد:

۱۷ تا ۲۴ تیر؛ زمان برگزاری دوره «میثاق طلبگی» در لرستان

گروه فرهنگی ـ. مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: با هدف گزینش و سنجش توان اعتقادی، علمی و انگیزشی داوطلبان ورود به حوزه دوره «میثاق طلبگی» برای پذیرفته‌شدگان لرستانی ۱۷ تا ۲۴ تیرماه در دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار می‌شود.

17 تا 24 تیرماه زمان برگزاری دوره «میثاق طلبگی» در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان دوشنبه، چهارم تیرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره میثاق طلبگی برای پذیرفته‌شدگان آزمون ورود به حوزه علمیه امسال خبر داد و گفت: دوره میثاق طلبگی برای پذیرفته‌شدگان لرستانی 17 تا 24 تیرماه در دانشگاه فرهنگیان استان لرستان با هدف گزینش و سنجش توان اعتقادی، علمی و انگیزشی داوطلبان ورود به حوزه برگزار خواهد شد.
وی با بیان این‌که اساتید و مشاوران ارزیاب بر روند انجام مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون کتبی نظارت دارند، افزود: افراد پذیرفته شده در این مصاحبه‌ها، پس‌از موفقیت در مصاحبه‌های میدانی و همچنین دوره میثاق طلبگی و اختبار و تثبیت می‌توانند اول مهرماه امسال به‌عنوان طلبه در مدارس علمیه استان لرستان مشغول تحصیل شوند.
میناپور با بیان این‌که ظرفیت پذیرش در حوزه علمیه استان لرستان امسال قریب به 250 نفر اعلام شده است، اضافه کرد: برای پذیرش در مدارس علمیه محدودیتی وجود ندارد و افرادی‌که حد نصاب شاخصه‌های کیفی‌گزینی برای ورود به حوزه را داشته باشند، می‌توانند به‌عنوان طلبه در مدارس علمیه استان لرستان به تحصیل علوم حوزوی مشغول شوند.
مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به این که مصاحبه‌های شفاهی پذیرفته‌شدگان براساس دانش مقاطع تحصیلی صورت خواهد گرفت، اظهارکرد: مصاحبه‌ها حول مباحث احکام، تاریخ اسلام، مسائل شرعی و ... انجام خواهد شد.
وی افزود: انجام مصاحبه‌های افراد پذیرفته شده حوزه‌های علمیه لرستان از دوشنبه، چهارم تیرماه آغاز و تا دهم تیرماه ادامه دارد.

انتهای پیام

captcha