درخشش فرهنگیان استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3727143
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

درخشش فرهنگیان استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی - فرهنگیان استان مرکزی در سومین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد موفق به کسب سه رتبه برتر شدند.

درخشش فرهنگیان استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن و عترت

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرهنگیان استان مرکزی در سومین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، درخشیدند.
این مسابقات از چهارم تا هفتم تیرماه در دو بخش آقایان و بانوان در 4 رشته قرائت، حفظ 10 جز، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام برگزار شد که از بین 8 شرکت‌کننده اعزامی 3 رتبه برتر به نمایندگان استان مرکزی رسید.
مرتضی سعیدی از ناحیه یک اراک مقام اول رشته حفظ 10 جز، غلامرضا شانقی از محلات مقام دوم رشته نهج‌البلاغه و فاطمه قره‌شیخ‌بیات از زرندیه مقام چهارم رشته نهج‌البلاغه را از آن خود کردند.
به گزارش ایکنا، 15 دانش‌آموز پسر دوره متوسط دوم استان مرکزی نیز روز گذشته 11 تیر‌ماه به مرحله کشوری بخش پژوهشی ۳۶امین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مشهد مقدس اعزام شدند.
بخش پژوهشی مرحله کشوری ۳۶امین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر از سه‌شنبه، ۱۲‌تیر‌ماه در مشهد آغاز شده و تا جمعه ۱۵همین ماه ادامه دارد. برگزیدگان جمعه معرفی می‌شوند. متسابقان در رشته‌های تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز با هم رقابت می‌کنند.
15 دانش‌آموز دختر متوسطه دوم نیز در رشته‌های اعلام شده شنبه، 16 تیر‌ماه عازم مشهد شده و تا بیستم همین ماه با هم به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام

captcha