برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و مسابقات فرهنگی در شرکت گاز لرستان
کد خبر: 3727969
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و مسابقات فرهنگی در شرکت گاز لرستان

گروه فرهنگی ـ دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز لرستان با بیان این‌که در سطح شرکت گاز لرستان تمامی نواحی مجهز به نمازخانه هستند، برگزاری کلاس‌های قرآنی و مسابقات فرهنگی ویژه کارکنان و خانواده کارکنان شرکت گاز لرستان را از مهم‌ترین اقدامات شورای فرهنگی ذکر کرد.

گا

به گزارش ایکنا از لرستان، نشست مدیر امور روحانیون منطقه 2 صنعت نفت با مدیران و روحانیون صنعت نفت و گاز لرستان پنج‌شنبه، 14 تیر با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌محمدی، مدیر امور روحانیون منطقه 2 صنعت نفت و مدیران و ائمه جماعات شرکت‌های تابعه وزارت نفت، با هدف ساماندهی امور توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز به میزبانی شرکت گاز لرستان برگزار شد.
در این نشست محسن اصل‌مرز، دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز لرستان، گفت: در سطح شرکت گاز استان لرستان تمامی نواحی مجهز به نمازخانه هستند و همواره در روزهای کاری نماز جماعت با حضور ائمه و کارکنان برپا است.
وی برگزاری مرتب و هفتگی کلاس‌های قرآنی و مسابقات فرهنگی ویژه کارکنان و خانواده کارکنان را از مهم‌ترین اقدامات شورای فرهنگی دانست.
دانشی، معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این نشست، گفت: مسئولیت رصد و کنترل نمازخانه‌های بین راهی به عهده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قرار دارد که در سال 96 جهت رفاه حال هم‌وطنان همگی آنان را مجهز نمودیم.
در ادامه این نشست حجت‌الاسلام علی‌محمدی، مدیر امور روحانیون منطقه 2 صنعت نفت، اظهارکرد: نماز روح ایمان را در انسان تقویت می‌کند و نهال تقوی را در دل پرورش می‌دهد و این سدی در برابر گناهان است.
وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه مدیران شرکت‌های تابعه وزارت نفت باید در راستای تقویت ایمان کارکنان، تلاش کنند چراکه قدرت ایمان همواره زمینه‌ساز افزایش حس مسئولیت‌پذیری کارکنان است.

اهدای خون توسط کارکنان شرکت گاز لرستان 

به‌دنبال هماهنگی به‌عمل آمده، تیم خونگیری سازمان انتقال خون استان لرستان طی هفته جاری در ساختمان مرکزی شرکت گاز لرستان مستقر شدند و کارکنان داوطلب این شرکت خون اهدا کردند.
در این اقدام خداپسندانه که با استقبال مدیران و کارکنان همراه بود، مدیر عامل شرکت گاز لرستان که جهت شرکت در این عمل انسان‌دوستانه در محل اهدای خون حضور داشت ضمن تشکر از همکارانی که در این امر مهم مشارکت داشتند، گفت: یکی‌از مؤلفه‌های ایجاد همدلی در میان کارکنان، شرکت جمعی در امور خیرخوانه است و اهدای خون یکی‌از امور انسان‌دوستانه است که علاوه‌بر رضای خدا، سلامت جسم و کمک به هم‌نوعان را نیز در خود دارد.
وی افزود: با توجه به شعار «اهدای خون، اهدای زندگی است» باید با اهدای این ماده حیاتی به بیماران نیازمند و نجات جان انسان‌ها قدردان این نعمت الهی باشیم.

انتهای پیام

captcha