آمادگی مجمع نمایندگان استان مرکزی برای حمایت از دانشگاه پیام‌نور
کد خبر: 3729086
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
ابراهیمی خبر داد:

آمادگی مجمع نمایندگان استان مرکزی برای حمایت از دانشگاه پیام‌نور

گروه فرهنگی – رئیس مجمع نمایندگاه استان مرکزی گفت: هرنوع حمایتی که این دانشگاه برای رشد و پیشرفت خود در راستای ارتقاء علمی و پژوهشی استان نیاز داشته باشد، مجمع نمایندگان آمادگی حمایت و پیگیری آن را دارد.

آمادگی مجمع نمایندگان استان مرکزی برای حمایت از دانشگاه پیام‌نور

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، نشستی با حضور علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، رییس، معاون و رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان مرکزی در مجلس روز گذشته ۱۹ تیرماه در سالن جلسات دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.
نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا در حال پیشرفت است و همه مسایل به صورت شفاف برای مردم ارایه می‌شود، مجلس دهم نیز بر این موضوع تأکید می‌کند.
ابراهیمی ادامه داد: باید همه و به ویژه دانشگاه‌ها به سمتی حرکت کنند تا بتوانند با انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی بیشتر توسط نخبگان و دانشجویان مسیرهای پیشرفت را طی کنند و برخی از مراکز آموزش عالی ما در کشور به دنیا معرفی شود.
وی به اعلام حمایت‌های همه‌جانبه مجلس از دانشگاه پیام‌نور اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام‌نور به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه در استان مورد توجه همه مدیران بویژه نمایندگان مجلس بوده و هر نوع حمایتی که این دانشگاه برای رشد و پیشرفت خود در راستای ارتقاء زمینه‌های علمی و پژوهشی استان نیاز داشته باشد، مجمع نمایندگان آمادگی حمایت و پیگیری آن را دارد.
به گزارش ایکنا، علی‌اکبر ملکی‌راد، رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی نیز بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور به سمت آموزش‌های آزاد و شرکت‌های نو‌بنیاد هدایت می‌شود و با توجه به پتانسیل‌های خوب در حوزه‌های علمی، اداری و ساختاری دانشگاه پیام‌نور توقع داریم حمایت‌های نمایندگان و دولت نیز در این بخش‌ها چه در بحث تولید علم و بروز‌رسانی داشته‌ها، به افزایش درآمد زایی در دانشگاه بینجامد.
وی ادامه داد: به دلیل کیفیت آموزش‌های ارائه شده، ارزان بودن شهریه دانشگاه و نبود نیاز برای حضور مستمر در کلاس‌ها، این دانشگاه در بین اقشار مختلف مردم از مقبولیت و استقبال خوبی برخوردار است که امیدواریم با افزایش کمی و کیفی رشته‌ها و خدمات آموزشی متنوع بتوانیم خدمات بهینه‌ای به جامعه هدف ارایه کنیم.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی افزود: یکی از برنامه‌های در حال پیگیری استان علاوه بر افزایش رشته‌های میان رشته‌ای جذب دانشجویان بین‌الملل است که بزودی مرکز مجری آن که پتانسیل و کیفیت مقبولی را دارد معرفی می‌شود.
انتهای پیام

captcha