برج میلاد تهران امشب میزبان بزرگداشت شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3731663
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

برج میلاد تهران امشب میزبان بزرگداشت شاهچراغ(ع)

گروه اجتماعی ـ مدیركل میراث فرهنگی فارس از برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) در قالب شب فرهنگی فارس امشب در برج میلاد تهران خبر داد.

برگزاری بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) امشب در برج میلاد تهران

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، مصیب امیری، مدیركل میراث فرهنگی فارس گفت: همزمان با بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) امشب جمعه، 29 تیرماه سال جاری از ساعت 21 الی 24 چهار سوق برج میلاد تهران میزبان شب‌ فرهنگی فارس خواهد بود.
وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های شناخته شده و کمتر شناخته شده تاریخی، گردشگری، صنایع دستی، تنوع قومی و موضوع ثبت جهانی منظر باستانی ساسانیان حضور هنرمندان، صنعتگران و فعالان گردشگری استان در برج میلاد، فرصتی مناسب برای معرفی و نمایش این توانمندی‌ها است.
امیری با تأکید بر اینکه صنعت گردشگری برگ برنده توسعه اقتصادی استان است، افزود: باید از این فرصت‌ها در جهت پویایی و جذب حداکثری گردشگران و سرمایه‌گذاران بهره‌مند شد.
وی یادآور شد: اجرای صلوات خاصه حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و حمل پرچم توسط خدام، معرفی داشته‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری با تاکید بر آثار جهانی شده منظر ساسانی فارس، برپایی سیاه چادر عشایر، برگزاری نمایشگاه تولیدات صنایع دستی و معرفی سوغات فارس، اجرای موسیقی سنتی- آیینی و دعوت از هنرمندان استان با همکاری شهرداری شیرازی و آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) بخشی از برنامه‌های اجرایی این شب فرهنگی است.
انتهای پیام

captcha