جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۱۰ مرداد تمدید شد
کد خبر: 3731917
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۱۰ مرداد تمدید شد

گروه فرهنگی - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از تمدید جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۱۰ مرداد سال جاری خبر داد.

جشنواره کتابخوانی رضوی تا 10 مرداد تمدید شد

حجت‌الاسلام عباس دانشی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: جشنواره بین‌المللی رضوی در رشته‌های فرهنگی و هنری در تمام استان‌ها برگزار می‌شود، این جشنواره از اول تیر‌ماه آغاز شده است.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره در مراکز مهم علمی فرهنگی هنری کشور، این جشنواره را الگوی توسعه فرهنگی و هنری برای همه دستگاههای کشور و فعالان عرصه‌های فرهنگی هنری اعلام کرد و افزود: جشنواره یاد شده به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در قالب موضوعات فرهنگی ادبی و هنری گنجانده شده است. جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از مجموعه جشنواره‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است.
دانشی اظهار کرد: در این جشنواره 7 کتاب به مسابقه گذاشته شده که علاقمندان در گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان می‌توانند شرکت کنند.
وی از حمایت استانداری مرکزی و دیگر دستگاه‌ها از بحش کتابخوانی جشنواره رضوی در استان خبر داد و افزود: منابع این جشنواره از اول تیرماه در اختیار عموم قرار گرفته است، علاقمندان به دو صورت حضوری به کتابخانه‌های عمومی و یا با مراجعه به سایت razavi.iranpl.ir می‌توانند منابع را تهیه کنند.
حجت‌الاسلام دانشی با اشاره به اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی تا 10 مرداد سال جاری تمدید شده است، ادامه داد: پاسخنامه توزیع شده است اما آمار دقیق تعداد شرکت‌کنندگان پس از جمع‌آوری پاسخنامه‌ها اعلام می‌شود.
انتهای پیام

captcha