نیشابور؛ میزبان کرسی تلاوت رضوی و آئین پرچم‌گردانی
کد خبر: 3732778
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

نیشابور؛ میزبان کرسی تلاوت رضوی و آئین پرچم‌گردانی

کانون خبرنگاران نبأ ــ کرسی تلاوت رضوی همزمان با ولادت حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) پس از نماز مغرب و عشاء در تکیه ابوالفضلی شهرستان نیشابور و با حضور حامد علیزاده، قاری بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبا؛ کرسی تلاوت رضوی چهارشنبه، ۳ مرداد ماه همزمان با ولادت حضرت علی ابن‌موسی‌الرضا(ع) پس از نماز مغرب و عشاء در تکیه ابوالفضلی شهرستان نیشابور و با حضور تعدادی از خدام حرم رضوی برگزار می‌شود.
 
این محفل نورانی با هدف نشر و ترویج فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت(ع) به‌ویژه حضرت ثامن‌ الحجج امام رضا(ع)، با ابتکار و حمایت مرکز قرآنی آستان قدس رضوی و مشارکت دستگاه‌‌های مختلف فرهنگی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
 
در این کرسی تلاوت، حامد علیزاده، قاری بین‌المللی قرآن‌ کریم و نفر اول مسابقات بین‌المللی کشور مالزی در سال 96 برای حاضران به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهد پرداخت و در ادامه آئین  پرچم‌گردانی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
 
استفاده از این فضای معنوی و قرآنی برای عموم آزاد است، همچنین در این مراسم نیز بسته‌های متبرک از سوی آستان قدس رضوی، توسط خدام در میان افراد شرکت‌کننده توزیع می‌شود.
ابراهیم الهی
انتهای پیام
captcha