بکارگیری ظرفیت مؤسسات قرآنی برای توسعه موقوفات قرآنی
کد خبر: 3735036
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
امیدیان مطرح کرد:

بکارگیری ظرفیت مؤسسات قرآنی برای توسعه موقوفات قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان توجه به توسعه نذر قرآن، وقف قرآن و هدیه قرآن را اولویت این اتحادیه دانست و گفت: اداره‌کل اوقاف وامور خیریه از ظرفیت‌‌های اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی لرستان برای توسعه موقوفات قرآنی استفاده کند.

بکارگیری ظرفیت موسسات قرآنی برای توسعه موقوفات قرآنی

حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، به فعالیت ۸۱ موسسه قرآنی ثبت شده در لرستان اشاره کرد و گفت: در مجموع ۹۵ موسسه قرآنی در لرستان فعالیت دارند.
وی نگاه غلط برخی دستگاه‌های حاکمیتی را دلیل تعطیلی برخی موسسات قرآنی دانست و با ذکر این مطلب که در یک برهه دستگاه‌های حاکمیتی بودجه موسسات قرآنی را هدفمند توزیع نکرده و به بخش مردمی آسیب زدند، خاطرنشان کرد: چراکه نگاه مردمی به نگاه دولتی تبدیل شد.
حجت‌الاسلام امیدیان اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی لرستان را از مجموعه‌های فعال قرآنی در سطح کشور دانست و افزود: در همایش سال ۹۵ مؤسسات قرآنی نیز اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی لرستان تجلیل شد.

نگاه تسهیل‌گری اتحادیه مؤسسات قرآنی به خانه‌های قرآن
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان با اشاره به این‌که این اتحادیه در کنار توسعه موسسات قرآنی به خانه‌های قرآن نیز نگاه تسهیل‌گری دارد به ادغام موسسات قرآنی در سال ۹۵ اشاره و گفت: از تاریخ مردادماه سال گذشته نیز انتخابات موسسات قرآنی برگزار شد.
وی به پیشگامی اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان در انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی اشاره با ذکر این مطلب که این اتحادیه به‌موقع و به وقت، نیازسنجی کرده است، اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدای منا، یادواره شهدای قرآنی و تعامل با دستگا‌ه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی لرستان است.

 

انتهای پیام

 

captcha