شناسایی ۹ هزار جوان فارغ‌التحصیل دانشگاهی در پلدختر
کد خبر: 3737598
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
دستیاری خبرداد:

شناسایی ۹ هزار جوان فارغ‌التحصیل دانشگاهی در پلدختر

گروه اجتماعی ـ فرماندار پلدختر با اشاره به این‌که ۱۸ هزار و ۹۸۴ نفر از جمعیت پلدختر را جوانان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: ۹ هزار و ۱۰۰ جوان فارغ‌التحصیل دانشگاهی در شهرستان شناسایی شده‌اند.

شناسایی 9 هزار جوان فارغ‌التحصیل دانشگاهی در پلدختر

به گزارش ایکنا از لرستان، نعمت‌اله دستیاری، فرماندار شهرستان پلدختر، شنبه، 20 مردادماه، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان لرستان، ضمن تبریک روز خبرنگاران به اصحاب رسانه و همچنین هفته ازدواج، گفت: شهرستان پلدختر 73 هزار و 744 نفر جمعیت دارد که از این تعداد 37 هزار و 462 نفر مرد و 36 هزار و 282 نفر بانو هستند.
وی با اشاره به این‌که 18 هزار و 984 نفر از جمعیت شهرستان پلدختر را جوانان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: از این تعداد نیز 9 هزار و 819 نفر مرد و 9 هزار و 165 نفر بانو هستند، و همچنین دو هزار 91 نفر از جوانان ورزشکار هستند.
دستیاری با بیان این‌که در طول سال 96 تعداد 5 جلسه با موضع جوانان در سطح شهرستان پلدختر برگزار شده که در کل 23 مصوبه با اجرایی شدن 90 درصدی داشتند، عنوان کرد: ازجمله مصوبات مهم این جلسات می‌توان به تصویب مستقل شدن اداره ورزش و جوانان شهرستان معمولان اشاره کرد.
فرماندار پلدختر با اشاره به این‌که در سال گذشته یک‌هزار و 451 نفر در این شهرستان متقاضی دریافت وام ازدواج بوده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد یک‌هزار 293 نفر موفق به دریافت وام ازدواج شده‌اند، که در این راستا بانک‌های ملی، کشاورزی و تجارت بیشترین پرداختی را داشته‌اند.
وی ادامه داد: همچنین در سال 97 نیز 336 نفر متقاضی وام ازدواج ثبت‌نام شده‌اند که تاکنون 253 نفر موفق به دریافت وام ازدواج شده‌اند.
دستیاری با اشاره به واگذاری خانه جوان این شهرستان به اداره ورزش و جوانان جهت تعمیر و تجهیز، گفت: پیمانکار این کار مشخص شده است و همچنین در سال 97 مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی افرینه و چمن مصنوعی روستای سراب همام و شهر معمولان انجام شده است.
فرماندار پلدختر تصریح کرد: حدود 9 هزار و 100 جوان فارغ‌التحصیل دانشگاهی در شهرستان شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام

captcha