کمپین «سپاس از رسول‌الله» تشکیل می‎شود
کد خبر: 3738331
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

کمپین «سپاس از رسول‌الله» تشکیل می‎شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با ذکر این مطلب که غدیر گمشده کمال‌جویان و کمال‌طلبان است، اضافه کرد: غدیرخم هدیه خداوند و رسول‌الله است؛ لذا با این دیدگاه کمپین «سپاس از رسول‌الله» در دهه امامت و ولایت تشکیل می‌شود.

غدیر؛ گمشده کمال‌جویان/کمپین «سپاس از رسول‌الله» تشکیل می‎شود

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، عصر دوشنبه، ۲۲مرداد در جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت که با حضور اعضای بنیاد بین‌المللی غدیر استان در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، اظهارکرد: شعار «لبیک یا رسول‌الله» به عنوان شعار محوری در دهه ولایت و امامت در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به این‌که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) حکومت به دامان شیعه برگردانیده شد، غدیر را نماد و الگویی برای شناسایی مسیر صحیح زندگی عنوان کرد و گفت: همه شیعیان خود را در راستای ترویج و تبیین فرهنگ غدیر موظف و مکلف بدانند چراکه غدیر برنامه کامل زندگی است که سعادت اخروی را به‌دنبال دارد.

عمومیت بخشیدن به برنامه‌های غدیر؛ اولویت بنیاد بین‌المللی غدیر
زینی‌وندمقدم عمومیت بخشیدن به برنامه‌های غدیر را اولویت بنیاد بین‌المللی غدیر در سطح کشور دانست و افزود: همانند جشن‌های نیمه شعبان و دیگر جشن‌های دینی و مذهبی که با برنامه‌های عمومی همراه هستند برنامه‌های روز غدیر هم عمومی شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر مردمی شدن جشن‌های غدیر در استان، یکی‌از سیاست‌های بنیاد غدیر را افزایش سهم مشارکت مردم در برنامه‌های دهه امامت و ولایت در استان برشمرد و گفت: با برپایی سفره‌‌های نذری و اطعام غذا در دهه امامت و ولایت مشارکت بیشتر مردم را می‌توان جلب کرد.
وی از برگزاری جشن باشکوه عید غدیر در شهرستان خرم‌آباد خبر داد و گفت: با توجه به مقارن شدن دهه امامت و ولایت با هفته دولت باید برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.
زینی‌وند با ذکر این مطلب که غدیر گمشده کمال‌جویان و کمال‌طلبان است، غدیرخم را نقطه‌ای عطف در تاریخ زندگی بشریت دانست و اضافه کرد: غدیرخم هدیه خداوند و رسول‌الله است لذا با این دیدگاه کمپین «سپاس از رسول‌الله» در دهه امامت و ولایت تشکیل می‌شود.

انتهای پیام

captcha