برگزاری ۲۰ کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور لرستان
کد خبر: 3738520
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

برگزاری ۲۰ کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور لرستان

گروه فرهنگی ـ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان از برگزاری ۲۰ کرسی آزاداندیشی در این دانشگاه خبرداد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش‌از ۱۰ کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور استان برگزار شده است.

برگزاری 20 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان امروز، 23 مرداد در جمع خبرنگاران از برگزاری 20 کرسی آزاداندیشی طی سال‌جاری در این دانشگاه خبرداد و گفت: کرسی‌های آزاداندیشی یکی‌از جدی‌ترین مطالباتی است که رهبر فرزانه‌ انقلاب همواره در دیدارهایشان با دانشجویان و مجموعه‌های دانشگاهی مطرح فرموده‌اند و دانشگاه پیام نور بر برگزاری آن تاکید دارد.
وی افزود: ما در جلسات متعددی که با معاونین فرهنگی دانشگاه‌ها و مدیران فرهنگی در دانشگاه‌ها داشته‌ایم در مورد توجه قرار گرفتن کرسی‌های آزاداندیشی تأکید داشته‌ایم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان اضافه کرد: همواره در جلسات و حتی مکاتبات رسمی اعلام کرده‌ایم که از برگزاری کرسی‌ها حمایت ویژه خواهیم داشت این در حالی‎است که از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش‌از 10 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور استان برگزار شده است.

انتهای پیام

captcha