استقلال؛ وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها
کد خبر: 3738624
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

استقلال؛ وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها

گروه اجتماعی ـ مدیرکل صدا و سیمای لرستان استقلال مردم را وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران نسبت به سایر انقلاب‌ها برشمرد و گفت: ایستادگی در برابر دو بلوک شرق و غرب از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بود.

استقلال؛ وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد بازوند، مدیرکل صدا و سیمای لرستان، عصر سه‌‌شنبه، ۲۳ مرداد در نشست عمومی کارگاه تخصصی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، اظهارکرد: کارگروه‌های تخصصی تبیین سیاست‌ها و اقدامات صدا و سیمای مراکز منطقه ۴ کشور در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور مدیران و کارشناسان این استان‌ها به مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که در این همایش دو روزه مسئولان مراکز صدا و سیمای لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و آبادان حضور دارند، خاطرنشان کرد: فعالیت‌‌های بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب در حوزه رسانه در کمیسیون‌های تخصصی خبر، صدا، سیما، فضای مجازی، برنامه‌ریزی و نظارت مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.
بازوند بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات مسئولان و کارشناسان صدا و سیمای منطقه ۴ کشور را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد و گفت: تبیین و تحلیل دستاوردهای چهل ساله نظام اسلامی ایران و چشم‌انداز حوزه رسانه از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
مدیرکل صدا و سیمای لرستان موفقیت‌ها و دستاوردهای این نظام را مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا و رزمندگان ذکر کرد و ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های هسته‌ای پزشکی، علمی فناوری، فرهنگی و اجتماعی جزء ده کشور برتر جهان محسوب می‌شود.
وی استقلال نظام اسلامی ایران را وجه تمایز این انقلاب نسبت به دیگر انقلاب‌ها دانست و افزود: تفاوت‌های انقلاب اسلامی ایران نسبت به دیگر انقلاب‌ها مورد بررسی قرار گیرد.
بازوند برگزاری کارگاه‌های تخصصی تبیین بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در افزایش میزان مخاطبان صدا و سیما موثر دانست و افزود: شبکه افلاک لرستان از شبکه‌های ماهواره‌ای است این در حالی است که تمام دشمنان به تاثیرگذاری شبکه‌های صدا و سیمای کشور آگاهی دارند.

انتهای پیام

captcha