برگزاری اولین گردهمایی مدیران ستاد اقامه نماز منطقه 5 کشور در شازند
کد خبر: 3738631
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

برگزاری اولین گردهمایی مدیران ستاد اقامه نماز منطقه 5 کشور در شازند

گروه معارف - اولین گردهمایی مدیران و کارشناسان نماز منطقه 5 کشور به میزبانی ستاد اقامه نماز استان مرکزی در اردوگاه امیرکبیر شازند برگزار شد.

برگزاری اولین گردهمایی مدیران ستاد اقامه نماز منطقه 5 کشور در شازند

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، اولین گردهمایی مدیران و کارشناسان نماز منطقه 5 کشور یک‌شنبه و دوشنبه، 21 و 22 مرداد با حضور دریس، مدیرروابط عمومی و امور استان‌ها ستاد اقامه نماز کشور به میزبانی ستاد اقامه نماز استان در اردوگاه امیرکبیر شازند برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی رودبارانی، رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی، در این‌باره گفت: گردهمایی مدیران و کارشناسان نماز منطقه 5 کشور یک‌شنبه و دوشنبه، 21 و 22 مرداد با حضور نمایندگانی از استان‌های مرکزی، لرستان، همدان، کرمانشاه، اسلام، کردستان و خوزستان به میزبانی ستاد اقامه نماز استان در اردوگاه امیرکبیر شازند برگزار شد.
وی محور گردهمایی را بازنگری پیام‌های رهبری در اجلاس‌های نماز 26 ساله عنوان کرد و افزود: پیام ایشان از اجلاس اول تا بیشت و ششم قرائت شده و نکات مندرج در پیام توسط مدیران و کارشناسان یادداشت شد، این گردهمایی در 4 منطقه دیگر نیز بدین شکل برگزار می‌شود تمامی نکات یادداشت شده به مرکز ارسال شده و جمع‌بندی نهایی در قالب طرح و برنامه به ستادهای اقامه نماز اعلام می‌شود.
حجت‌الاسلام رودبارانی با اشاره به اینکه محور فعالیت‌های ستاد در سه بخش تبلیغی ترویجی، پژوهشی، مدریت و تبلیغی تعریف می‌شود، اظهار کرد: این مجموعه تمام تلاش خود را منطبق با فرمایشات رهبری پیش می‌برد تا بتواند نتیجه دلخواه را کسب کند.
انتهای پیام

captcha