حضور ۴ لرستانی در بخش مقدماتی مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3738680
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

حضور ۴ لرستانی در بخش مقدماتی مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ. حسام‌الدین غلامی، رضا رحیمی، وحید کرمی و شکیبا نمایندگان لرستان در بخش مقدماتی مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم اوقاف به میزبانی استان قم هستند.

حضور 4 لرستانی در بخش مقدماتی مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن اوقاف

به گزارش ایکنا از لرستان، بخش مقدماتی مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم اوقاف و امور خیریه در رشته‌های حفظ کل، 20 جزء، قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم از 20 مردادماه جاری در شهر مقدس قم آغاز شده است.
نمایندگان لرستان در این دوره از مسابقات قرآنی در رشته حفظ کل شکیبا از بروجرد، حفظ 20 جزء رضا رحیمی، رشته قرآئت وحید کرمی از خرم‌آباد و در رشته قرائت ترتیل حسام‌الدین غلامی از بروجرد هستند.
یادآور می‌‏شود، مرحله مقدماتی چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم که امسال با تغییرات زیادی همراه شده است از 20 مردادماه در شهر مقدس قم آغاز شده است.این مرحله از مسابقات که به‌صورت استودیویی برگزار می‌شود، به مدت حداقل دو هفته ادامه خواهد داشت. در این مرحله و براساس تقویم اعلام شده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، هر روز نمایندگان تعدادی از استان‌ها با حضور در شهر قم برای اجرای مرحله مقدماتی حضور خواهند یافت.
بر همین اساس سه‌شنبه، 23 مرداد نمایندگانی از استان‌های هرمزگان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، مرکزی و قم در رشته‌های حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل با حضور در استودیو به ضبط اجرای خود در این مرحله پرداختند.
این دوره از مسابقات که با تغییرات عمده‌ای مواجه شده است در دو مرحله مقدماتی و نهایی به‌صورت مجزا و با فاصله زمانی حداقل یک ماهه از هم برگزار می‌شود. مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها نیز از اوایل مهر ماه امسال به میزبانی استان مرکزی و در شهر اراک آغاز می‌شود.

captcha