راه‌اندازی کمیته اشتعال در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان
کد خبر: 3738744
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

راه‌اندازی کمیته اشتعال در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل بنیاد شهید لرستان از ایجاد کمیته اشتغال در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان خبرداد و گفت: امید است با ورود به بحث اشتغال ایثارگران و سرکشی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی به‌کارگیری ایثارگران سرعت بیشتر و بهتری بیابد.

راه‌اندازی کمیته اشتعال در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدحسین نازاریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان سه‌شنبه، 24 مرداد در جمع کارکنان حوزه اشتغال بنیاد شهید، گفت: استان لرستان یکی‌از استان‌های اول کشور در بحث بیکاری است و این بیکاری شامل حال جامعه ایثارگری استان نیز هست.
وی افزود: متأسفانه تفکر غالب در جامعه به‌سمت اشتغال اداری و دولتی است که با توجه به نبود اعتبارات و مجوز لازم این امر در خیلی از موارد غیرممکن است.
نازاریان با تشکر از همکاران حوزه اشتغال استان در خصوص ساماندهی بحث اشتغال ایثارگران، اظهارکرد: سعی معاونت تعاون و اداره اشتغال بر رفع موانع و مشکلات اشتغال ایثارگران بوده و در دو سال اخیر میزان زیادی از این مشکلات برطرف شده است و برای ساماندهی باقی مشکلات همت همکاران مرکز را می‌طلبد که با تعامل بیشتر موانع را برطرف کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: قصد داریم از طریق شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که به ریاست استاندار تشکیل می‌شود یک کمیته اشتغال ایجاد کنیم که با ورود به بحث اشتغال ایثارگران و سرکشی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی در خصوص بحث اشتغال و مسائل و مشکلات آن بحث به‌کارگیری ایثارگران سرعت بیشتر و بهتری بیابد و در همین خصوص قبلاً استاندار طی نامه‌های جداگانه‌ای از دستگاه‌های اجرایی گزارش عملکرد و فعالیت در خصوص اشتغال ایثارگران را خواسته که این موضوع توسط معاونت برنامه ریزی استانداری پیگیری می‎شود.
یادآور می‌‏شود، علی‌نژاد، رئیس اداره توانمندی‌های شغلی مرکز، میرزاعبداله، کارشناس حوزه استخدام، کامرانی، رئیس اداره اشتغال بنیاد خوزستان و احمدی، رئیس اداره اشتغال بنیاد لرستان در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام

captcha