سازمان فرهنگ و ارتباطات كودک‌كشی در یمن را محکوم کرد
کد خبر: 3738814
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

سازمان فرهنگ و ارتباطات كودک‌كشی در یمن را محکوم کرد

گروه بین‌الملل - سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای، اقدام جنایتكاران آل سعود در به خاك و خون كشیدن كودكان دانش‌آموز یمنی را محكوم كرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ متن این بیانیه به این شرح است: متأسفانه كشتار بی‌رحمانه كودكان یمنی، یك بار دیگر چهره كریه ظلم و جنایت را در برابر دید جهانیان به نمایش گذاشت. كودكان معصوم یمنی بر اثر جنایت رژیم آل سعود به خاک وخون كشیده شدند و در جهانی كه داعیه برقراری دموكراسی و حقوق بشر، گوش فلك را كر كرده است؛ این اتفاق ناگوار می‌افتد و مجامع جهانی به سادگی از آن عبور می‌كنند.

چه كسی گمان می‌كرد كه در آستانه ذیحجة الحرام و برگزاری مناسك حج كه حتی كشتن یک حشره از محرمات حج است، رژیم كودك‌كش عربستان دست به چنین اقدام سبوعانه‌ای بزند؟ سكوت مجامع جهانی كه گاه برای زندانی‌شدن یك نفر از همه ظرفیت خود استفاده می‌كنند، برابر چنین اتفاقاتی روزهای پرخطری را رقم خواهد زد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن محكوم كردن این جنایت هولناک، خواستار پیشگیری‌های الزام‌آور از سوی مجامع بین‌المللی برای ممانعت از تكرار فجایع این چنینی است. تكرار چنین جنایاتی در جهان، دمیدن در شیپور جهالت مدرن و سكوت مجامع جهانی در قبال آن كمک به جانیان این جنایت بزرگ است.

گفتنی است، جنگنده‌های رژیم آل سعود پنجشنبه گذشته(18 مرداد) یک اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی را در منطقه «ضحیان» صعده بمباران کردند. در این حمله ۴۷ دانش آموز یمنی شهید و ۷۷ تَن دیگر به شدت زخمی شدند.

انتهای پیام

captcha