«نشاط معنوی» بقعه شاه داعی الی‌الله شیراز پایان می‌یابد
کد خبر: 3738820
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

«نشاط معنوی» بقعه شاه داعی الی‌الله شیراز پایان می‌یابد

گروه اجتماعی ـ مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی تابستان ۹۷ بقعه سید نظام‌الدین محمود (شاه داعی الی‌الله) در تاریخ ۲۵ مردادماه جاری برگزار می‌شود.

«نشاط معنوی» بقعه شاه داعی الی‌الله شیراز پایان می‌یابد

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز امروز، 24 مردادماه از برگزاری مراسم اختتامیه طرح «نشاط معنوی» در بقعه سید نظام الدین محمود(شاه داعی الی‌الله) خبر داد.
وی افزود: طرح اوقات فراغت نشاط معنوی مانند سال های گذشته با استقبال دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها در شهر شیراز روبرو شده است.
صفری گرائی ادامه داد: این طرح باهدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان امسال اجرا شد و در سال جاری شاهد حضور 523 نفر از علاقه‌مندان در کلاس‌های مختلف در بقعه سید نظام‌الدین محمود(شاه داعی الی الله) به‌عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی طرح بودیم.
وی افزود: این کلاس‌ها در زمینه‌های آموزش شنا و ورزش، کلاس‌های هنری مانند گل‌سازی، خیاطی، بافتنی و نقاشی، کلاس‌های کمک‌آموزشی در رشته‌های ریاضی در پایه‌های مختلف تحصیلی اول تا هفتم و آموزش و حفظ قرآن توانست نظر خانواده‌های بسیاری را در این منطقه از شهر شیراز به خود جلب کند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه3 شیراز با اعلام زمان مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی گفت: مراسم اختتامیه این برنامه‌ که به همت هیئت امنا و خدام بقعه متبرکه شاهداعی الی‌الله اجرا می‌شود نیز 25 مردادماه و همزمان با ایام سالروز جشن ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) از ساعت 20:30 تا 23 با حضور اولیای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در برنامه‌ها، مربیان و دانش‌آموزان و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حوزه 3 امام حسین(ع) شهر شیراز برگزار خواهد شد.
صفری گرائی همچنین از اجرای برنامه‌های متنوع در مراسم اختتامیه این طرح خبر داد و افزود: برگزاری مسابقه‌های فرهنگی همراه با جایزه ویژه دانش‌آموزان و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع از جمله فعالیت‌های مراسم اختتامیه خواهد بود که با همکاری روحانیون مبلغ طرح نشاط معنوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha