۸۴۳ آزاده از خدمات بنیاد شهید لرستان استفاده می کنند
کد خبر: 3738981
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

۸۴۳ آزاده از خدمات بنیاد شهید لرستان استفاده می کنند

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تاکید بر ضرورت توجه به مشکلات آزادگان در سطح استان، اظهارکرد: لرستان ۸۴۳ آزاده دارد که از خدمات بنیاد شهید استان استفاده می‌کنند.

 ۸۴۳ آزاده از خدمات بنیاد شهید لرستان استفاده می کنند

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدحسین نازاریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، امروز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد در مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی که در مجتمع توان‌بخشی ایثار لرستان برگزار شد، اظهارکرد: آزادگان چه در زمان جنگ، و چه در موعد اسارت و هنگام بازگشت برای مردم شادی آفرین بودند. وی با اشاره به اینکه آزادگان درس شجاعت را به مردم نشان دادند، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی با وجود مشکلات آزادگان مقاومت کرده و با حصور خود در صحنه‌های مختلف نمی‌گذارند به جامعه اسلامی لطمه ای وارد شود.

وی با اشاره به اینکه ۸۴۳ نفر در استان آزاده هستند و از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان استفاده می‌کنند، تصریح کرد: آزادگان لرستان انقلاب را با حضور خود در صحنه تضمین می‌کنند.

نازاریان، عمده مشکلات و مسائل آزادگان لرستات را بحث اشتغال فرزندان دانست و افزود: لرستان نسبت به سایر استان‌ها آمار بیکاری بیشتری دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بازنگری درصد آزادگان و پرداخت هزینه‌های درمانی آزادگان و خانواده آن‌ها را از دیگر مشکلات این قشر ذکر کرد و ادامه داد: در راستای خدمت به جامعه ایثارگران و برگزاری یادواره‌ها‌ موازی کاری‌هایی صورت می‌گیرد هر چند تکریم یاد و خاطره رزمندگان ضرورت دارد اما باید برنامه‌ها با هم هماهنگ باشند.

 

انتهای پیام

captcha