شرکت بیش از دو هزار نفر در طرح تابستانی «نشاط معنوی» سنندج
کد خبر: 3740149
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

شرکت بیش از دو هزار نفر در طرح تابستانی «نشاط معنوی» سنندج

گروه اجتماعی- رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج از اتمام طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و گفت: ‌بیش از دو هزار نفر در این طرح شرکت کردند.

 شرکت بیش از دو هزار نفر در طرح تابستانی نشاط معنوی سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا ادریس هنرور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج در مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی که امروز، 29 مردادماه در امام‌زاده پیرمحمد(ع) برگزار شد، از اتمام طرح نشاط معنوی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: طرح نشاط معنوی در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و غنی‌سازی اوقات فراغت تعطیلات تابستانی کودکان و نوجوانان بالاخص در مناطق محروم و حاشیه برگزار شد که در شهرستان سنندج بیش از ۲۰۰۰ نفر در این طرح شرکت کردند.
وی افزود: برگزاری طرح نشاط معنوی امسال با تنوع خاصی همراه بود به طوری که در بازدیدها همواره شاهد رضایت مردم و شرکت‌کنندگان در طرح بودیم.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج با اشاره به هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمن بیان کرد: در این طرح تلاش بر این است که هم حس میهن دوستی را بین شرکت‌کنندگان تقویت کنیم و هم مباحثی همچون وقف، اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و سبک زندگی قرآنی را به خانواده‌ها آموزش دهیم.
وی در پایان یادآور شد: مجموعه کارشناسان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج با تلاش‌های بی وقفه در تمامی زمینه‌های کاری اعم از وقف، بقاع متبرکه و قرآن خدمات ارزنده‌ای را به مردم شریف، غیور و متدین استان ارائه کرده که امید است موجبات رضایت مردم استان را فراهم آورده باشیم.
انتهای پیام

captcha