افتتاح و کلنگ‌زنی ۴ کتابخانه جدید در فارس طی هفته دولت
کد خبر: 3741090
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
منوچهری خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴ کتابخانه جدید در فارس طی هفته دولت

گروه فرهنگی ـ. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از افتتاح و کلنگ‌زنی چهار پروژه کتابخانه‌ای در این ساتان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

افتتاح و كلنگ‌زنی 4 كتابخانه جدید در فارس طی هفته دولت

به گزارش ایكنا از فارس، روح‌الله منوچهری، مدیركل كتابخانه‌های عمومی فارس امروز، 3 شهریوماه از افتتاح و کلنگ‌زنی چهار پروژه کتابخانه‌ای در استان فارس با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: این چهار پروژه در شهرستان‌های اقلید و لامرد در زیربنای بیش از هزار متر مربع و و با هزینه بالغ بر 20 میلیارد ریال صورت می‌گیرد.
وی به افتتاح کتابخانه روستایی در شهرستان اقلید در این هفته اشاره کرد و گفت: کتابخانه عمومی روستای خنجشت در متراژ 130 متر مربع، از پروژه‌های هفته دولت است که ‌یکشنبه، 4 شهریورماه افتتاح خواهد شد.
منوچهری ادامه داد: ساختمان جدید کتابخانه عمومی امام جعفر صادق(ع) شهر اهل لامرد روز چهارشنبه،7 شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد. این ساختمان جدید به‌همت دکتر حاج علی اشکنانی خیر نیک‌اندیش لامردی در 340 متر ساخته شده و به کتابخانه‌های عمومی اهدا شده است.
وی به کلنگ‌زنی دو پروژه کتابخانه‌ای در شهرستان لامرد نیز اشاره کرد و افزود: کلنگ توسعه کتابخانه عمومی باقرالعلوم(ع) روستای شیخ عامر صادق با مشارکت خیر و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس و کلنگ ساختمان جدید کتابخانه عمومی شهید محمد علی‌پور روستای دهنو نیز در روز دوشنبه 5 شهریورماه به زمین می‌خورد. این دو کتابخانه هر کدام به متراژ 280 متر ساخته خواهد شد.
مدیركل كتابخانه‌های عمومی فارس اظهار كرد: در هفته دولت کتابخانه عمومی میرزا نصیر جهرمی نیز به ساختمان اصلی خود در خانه فرهنگ شهر جهرم منتقل می‌شود.
انتهای پیام

captcha