رزمایش اقتدار عاشورایی در شیروان
کد خبر: 3743382
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

رزمایش اقتدار عاشورایی در شیروان

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با سراسر کشور رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 در شهرستان شیروان استان خراسان شمالی در حال برگزاری است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کوثری، امام جمعه شیروان روز گذشته، 10 شهریور در محل برگزاری میدان صبحگاه این رزمایش گفت: امروز روز مقاومت و پیروزی جبهه مقاومت است و ان‌شاء‌الله با تقوا، ایمان، عقل، خرد، صبر، مقاومت، وحدت و انسجام، مشکلات اقتصادی را هم پشت سر قرار داده و در این جبهه پیروز میدان خواهیم شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیجیان کلید طلایی حل مشکلات هستند، افزود: شما بسیجیان عزیز این کلید را گم و فراموش نکنید و اگر این کلید نباشد هیچ قفلی باز نخواهد شد و شما هم می‌توانید در تمام عرصه‌ها در حل مشکلات کشور سهیم بوده و نظام اسلامی را کمک کنید.

کوثری گفت: اعتماد ما به شما بسیجیان و قشر نخبه است و تلاش کنید که هیچ وقت احساسات شما بر عقلتان غالب نشود.

امام جمعه شیروان از مسئولان کشور خواست تا در مبارزه با احتکار و گرانی کالا در استفاده از ظرفیت بسیج غافل نشوند.

گفتنی است، این رزمایش به مدت دو روز( 10 و 11 شهریور ماه سال جاری) برگزار و شرکت‌کنندگان با حضور در کلاس‌های تئوری و عملی در قالب برنامه‌های آموزشی، رزمی، صنایع دستی، امداد و بهداشت و... آمادگی و توان خود را در جهت برگزاری مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی، انجام فعالیت‌های عمرانی و عام‌المنفعه شامل ساخت مسجد، مدرسه، آب‌رسانی و زیباسازی محل زندگی خود در سطح شهر و روستا بالا خواهند برد.

حسینعلی ظفری

انتهای پیام

captcha