تهدیدهای جدید به فرصت تبدیل می‌شود/ بهترین ارتباط میان مردم و رهبری برقرار است
کد خبر: 3743756
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

تهدیدهای جدید به فرصت تبدیل می‌شود/ بهترین ارتباط میان مردم و رهبری برقرار است

گروه سیاسی - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: به طور قطع تهدیدهای جدید نیز به فرصت تبدیل خواهند شد زیرا امت اسلامی دارای فرهنگ بسیار غنی و پویا و آن هم دین مبین اسلام است، این امت بهترین رهبر را دارد و بهترین ارتباط بین مردم و رهبری برقرار است.

تهدیدهای جدید به فرصت تبدیل می‌شود/ بهترین ارتباط میان مردم و رهبری برقرار است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی صبح امروز 12 شهریور‌ماه با حضور در رزمایش سپاهیان حضرت محمد (ص) 2 و صبحگاه مشترک که در سپاه روح‌الله استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در استان مرکزی شاهد هستیم یک بار دیگر لشکر مخلص خدا، بسیجیان قهرمان به جهت پیمان مجدد با امام و شهدا و دست بیعت با مقام معظم رهبری و در حمایت همه جانبه از امت اسلامی به ویژه کشور عزیزمان ایران پا به عرصه گذاشتند و با حضور پر معنای خود یک‌بار دیگر اعلام آمادگی خود را اعلام نمودند. آماده برای دفاع از همه آن چیزهایی که تحت عنوان مبانی دین و ارزش یاد می‌کنیم.
وی ادامه داد: پیام این رزمایش این است که در کنار مردم و حکومت اسلامی و پیرو مقام معظم رهبری به عنوان سرباز حاضریم جان خود را فدا کنیم و امیدواریم حکومت و امت اسلامی به اهداف خود دست پیدا کند.
سردار کریمی بیان کرد: خوشبختانه در چهل سالگی انقلاب امت اسلامی و حاکمیت اسلامی توانسته با تبدیل فرصت از میان تمامی تهدیداتی که دشمن علیه امت اسلامی بکار گرفته است، عبور کند.

تهدیدهای جدید به فرصت تبدیل می‌شود
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون هر زمان که دشمن نقشه‌ای را طراحی نموده است، با زیرکی تمام و رصدی که رهبر انقلاب چه در زمان امام راحل و چه اکنون انجام شده و امت اسلامی همیشه حضور پر شور و پرمعنا و با بصیرت خود داشته است، خوشبختانه این حکومت اسلامی موفق شده است تمامی تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.
سردار کریمی بیان کرد: به طور قطع تهدیدهای جدید نیز به فرصت تبدیل خواهند شد زیرا امت اسلامی دارای فرهنگ بسیار غنی و پویا و آن هم دین مبین اسلام است، این امت بهترین رهبر را دارد و بهترین ارتباط بین مردم و رهبری برقرار است، ملتی که روحیه سلحشوری، شهادت‌طلبی و جهادی خود را همواره حفظ نموده و در تمامی مقاطع انقلاب با این روحیه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

ملت ایران در استقلال‌خواهی و دین‌داری مورد آماج دشمن است
وی گفت: این ملت در استقلال‌خواهی و دین‌داری بیش از چهل سال مورد آماج دشمن قرار گرفته است، آن هم تند‌ترین آماج‌ها، جنگ سخت، دین سخت و مارکس بود. مردم توانستند این تهدیدها را پشت سر نهاده و به گسترش و نوسازی روی آورده و پس از تشکیل حکومت اسلامی تمام گفتمان و راهبردهای دشمن در درون و بیرون کشور را شکست داده و کوله‌باری از تجربه را با خود همراه کنند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: برخورد نظامی و تکنولوژی نظامی جزء قدرت‌های برتر جهان شده است. تحقیر دویست ساله ایرانیان در بعد تجزیه کشور، قراردادهای استعماری همانند ترکمنچای و گلستان، کاپیتولاسیون و حاکمان و دست‌نشاندگان را جبران نموده است.
سردار کریمی افزود: این ملت در علم پزشکی، نانو، هسته‌ای و فضایی تکنولوژی پالایش و مواد نفتی در راس عمران و سدسازی و صدها موضوع دیگر خوشبختانه به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده است.
وی ادامه داد: این ملت در بحث حاکمیت، حکومت اسلامی را تشکیل داده و یک مدل دینی و ولایی به مستضعفین جهان به ویژه کشور‌های اسلامی ارائه نموده است.

دشمن از تمام راهبردهای نظامی خود شکست خورده است
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: دشمن از تمام راهبردهای نظامی خود که آخرین آن بحث حکومت خودکامه داعشی بود، شکست خورد و سرخورده شده است. پرستیژ این دشمن توسط امت اسلامی شکسته شده و ناامید از اقدامات سخت به تهدیداتی در ابعاد گسترده از جمله جنگ اقتصادی روی آورده است.
سردار کریمی تاکید کرد: دشمن سال‌هاست با تهدید نرم خود تلاش کرده در این کشور دوقطبی‌سازی را بوجود آورد و برای به نتیجه رساندن بسیاری از اقدامات تیم سخت خود گروه‌هایی را سازماندهی کند.

دشمن در صدد نفوذ است
وی اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که نفوذ را دنبال کرده است به طوری که همیشه درصدد عملیاتی نمودن اهداف خود در زمینه نفوذ بوده است.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: دشمن در ارتباط با تحریم طی سال‌های گذشته در شش دوره به شکل متفاوت اقداماتی انجام داده است و در این میان از تکنولوژی نیز بهترین بهره را کسب کرده است.

موفقیت دشمن از ضعف ما بوده است
سردار کریمی گفت: دشمن سال‌ها برای بدست آوردن بسیاری از زیرساخت‌ها تلاش کرده است و آن طور نیست که فتنه‌ای در کشور در حال وقوع باشد و بخواهد در این کشور اقدامی انجام دهد این نتیجه سال‌ها اقدامات و هزینه‌های آن‌ها است اما، در تمامی صحنه‌ها هوشمندی رهبر انقلاب وحاکمیت امت اسلامی همراه بوده است اگر هم دشمن خواسته فشاری بر کشور وارد سازد این از قدرت دشمن نیست بلکه از ضعف ما است.
وی افزود: اگر در وضعیت کنونی دشمن در بعد اقتصادی اقداماتی را انجام دهد ناشی از توانمندی آن نیست بلکه از ضعف ما نشات می‌گیرد. همانطور که مقام معظم رهبری وعده دادند طولی نخواهد کشید که صدای شکسته شدن استخوان‌های صهیونیسم و استکبار به سرکردگی آمریکا را همه خواهند شنید.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: وضعیت ما در بحث اقتصادی و سایر موضوعات اجتماعی به مراتب نسبت به کشورهای دیگر با مشکل جدی روبروست. وضع دشمن بدتر از ماست عملیات و قوانینی دارد و نعره مهیبی می‌کشد اما، از درون واقعا پوشالی است.

پیروزی متعلق به جبهه حق است
سردار کریمی در ادامه گفت: گفته‌ها، اهداف و درخواست‌هایی که دشمن در بحث سوریه، عراق، یمن چه بود و پس از شش سال، پیروزی از آن چه کسی شد و هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند که آینده سوریه به این صورت باشد و بتوان گرو‌ه‌های تکفیری داعش را از آن کشور بیرون کرد اما، همواره رهبر معظم انقلاب نوید پیروزی را به امت اسلامی خود دادند، این امت به رهبر و امام اعتقاد و اعتماد دارد و تا زمانی که این اعتماد بین رهبری و امت وجود دارد و گوش به فرمان رهبری و در صحنه عمل اقدام می‌کند مطمئن باشید که پیروزی متعلق به جبهه حق است.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب سال 95 در سخنرانی خود در دانشگاه امام حسین(ع) نکاتی را بیان کردند و پیش‌بینی‌ها و دستوراتی که ایشان فرمودند و باید توجه داشت پس ازگذشت سه سال از آن سخنرانی به چه میزان به آن عمل کردیم.

جهاد همه‌جانبه در همه عرصه‌ها
ایشان در سخنرانی خود فرمودند: خداوند در آیه 52 سوره فرقان می‌فرماید: «فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا؛ از کافران اطاعت مکن، و به حکم خدا با آنها جهاد کن، جهادی بزرگ». جهاد بزرگی که رهبر انقلاب برای ما تبیین کردند چه بود. جهاد کبیر یعنی ایستادگی و عدم تبعیت از مشرکین و کفار، اطاعت نکردن از دشمن، تبعیت نکردن از دشمن در مسائل سیاسی، اقتصاد، فرهنگ ، هنر، علم و... و از مهم‌تر جهاد همه‌جانبه در این عرصه‌ها.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امت اسلامی باید به سهم خود، کار خود را به نحو احسن انجام دهند، اثرگذاری خوب داشته باشند و مطمئن باشید در تمامی صحنه‌ها پیروزی از آن امت اسلامی است و از همه مسائل عبور خواهند کرد.
سردار کریمی بیان کرد: درکشور در بحث هسته‌ای، موشکی، نانو، سلول‌های بنیادی خوب عمل کرده و به نتیجه رسیده‌ایم و مطمئن باشیم در تمامی مسائل همین‌طور است. بعضی از اقدامات ما سخت‌تر این اقداماتی نیست که انجام شده است.
وی افزود: در بحث کشاورزی، صنایع و ... هر جایی که مدیریت خوب اعمال شده موفق عمل شده است و مهم‌تر از همه تغییر یک فرصت محسوب می‌شود برای اینکه به ما چیزی ندهند و بتوان با تکیه بر دانش بومی آنچه‌که موردنیاز کشور است، ساخته شود. مانند این چهل سال انقلاب که اراده نمودیم و بسیاری از وسایل مورد نیاز کشور را ساختیم.

جوانان آینده انقلاب را می‌سازند
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: روزهای اول انقلاب با وضعیت حاضر بسیار فاصله وجود دارد و این مسیر پیشرفت باید ادامه پیدا کند و در این راستا جوانان آینده انقلاب را می‌سازند. برای انقلاب به کادر نیاز است لذا جوانان در بعد جهاد اصغر، جهاد اکبر و جهاد کبیر همه جانبه باید پای کار باشند.
سردار کریمی تاکید کرد: این امت و جوانان استحقاق آن را دارند که به همه‌جا برسند و شرط آن مغلوب نشدن در برابر عملیات روانی دشمن است.

سیره رهبر انقلاب و امام راحل قانون و عمل به قانون است
وی ادامه داد: شعار ترامپ در اندیشکده‌های خود این است که در این مقطع زمانی بهترین کاری که باید درون کشور ایران انجام داد و مشکلاتی را بوجود آورد، گروگان‌گیری ذهن امت اسلامی است. اکنون عملیات روانی که دشمن آغاز کرده است این است که همه مردم به وضع موجود شکایت کنند و ... مهم‌تر از همه مسائل در شرایط کنونی مقام معظم رهبری مورد حمله هستند. در صورتی که سیره رهبر انقلاب و امام راحل قانون و عمل به قانون بوده است. در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که اساس کار قانون است. حواسمان باید به این‌گونه مسائل باشد.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سپاه و بسیج رسما اعلام می‌کند که در کنار مردم است و ما مطالبات به حق مردم را قبول داریم و در مقابل مردم نیستیم.
وی افزود: آرزو داریم با هدایت‌های مقام معظم رهبری و با اطاعت‌پذیری امت اسلامی به اهداف خود دست پیدا کنیم.
انتهای پیام

captcha