سازوکارهای اقامه نماز ظهر عاشورا در حرم حضرت معصومه(س)
کد خبر: 3747839
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

سازوکارهای اقامه نماز ظهر عاشورا در حرم حضرت معصومه(س)

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(س) از برگزاری نشستی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادها به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای برپایی نماز باشکوه ظهر روز عاشورا در حرم مطهر بانوی کرامت و فضاهای اطراف این آستان مقدس خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) هادی محمودنژاد، معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(س) با اشاره به برگزاری نشستی با حضور جمعی از مسئولان و نمایندگان نهادهای مختلف استانی، اظهار کرد: این نشست با حضور معاونان آستان مقدس و نمایندگان ناجا، ستاد اقامه نماز استان و هیئت رزمندگان اسلام قم به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای برپایی باشکوه نماز جماعت ظهر عاشورا در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.
وی اضافه کرد: آستان مقدس طبق سنوات گذشته اقدام به برپایی نماز ظهر عاشورا در حرم مطهر و فضاهای اطراف خواهد کرد که امیدواریم امسال نیز شاهد استقبال و حضور پرشور عموم زائران و مجاوران حرم مطهر باشیم.
معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(س) عنوان کرد: امسال مقرر شده است تا با حضور پرشور و به موقع هیئت رزمندگان اسلام قم در کنار خادمان آستان مقدس، شرایط برای اقامه هر چه با شکوه‌تر نماز ظهر عاشورا در حرم مطهر فراهم شود. همچنین حدود 500 نفر «یاور نماز» از ستاد اقامه نماز استان قم نیز به‌منظور نظم دهی و حفظ اتصال نماز در خیابان‌ها و محوطه اطراف حرم مستقر می‌شوند.
وی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین آب برای وضو و خدمات مشابه انجام و تدابیر امنیتی لازم نیز اتخاذ شده است.
امیرمحسن کریمی
انتهای پیام

captcha