نصرت الهی، وحدت و ولایت؛ رمز ماندگاری دفاع مقدس
کد خبر: 3748804
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

نصرت الهی، وحدت و ولایت؛ رمز ماندگاری دفاع مقدس

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در استان با تشریح عوامل ماندگاری و پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس، گفت: سه عنصر نصرت و امداد الهی، وحدت و همراهی مردم و ولایت موجب ماندگاری و پیروزی در دفاع مقدس شد.

نصرت الهی، وحدت و ولایت؛ رمز ماندگاری دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد در مراسم رژه نیروهای مسلح لرستان که امروز شنبه، 31 شهریور در میدان کریم‌خان خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: در شرایط امروزی مطالعه ریشه‌ها و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس، ضرورت دارد.
وی با اشاره به این‎که در دفاع مقدس و در زمانی‌که نیروهای مسلح در ساخت موشک به مشکل برخوردند به شهید تهرانی مراجعه کردند و ایشان فرمود یک زیارت عاشورا بخوانید مشکل حل می‌شود پس‌از قرائت زیارت عاشورا بود که نیروهای مسلح در کارگاه مشعول شدند و مشکل برطرف شد.
آیت‌الله میرعمادی ضمن تسلیت شهادت امام حسین(ع)، تصریح کرد: عنصر عاشورا ما را در دفاع پیروز کرد.

تشریح عوامل ماندگاری و پیروزی انقلاب اسلامی
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تشریح عوامل ماندگاری و پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس، امدادهای غیبی و نصرت الهی را عامل موفقیت در دفاع مقدس برشمرد و گفت: ما نباید امدادهای غیبی و نصرت الهی را فراموش کنیم.
امام جمعه خرم‌آباد وحدت و انسجام ملی دا عامل دیگر موفقیت در دفاع مقدس برشمرد و با تاکید بر همراهی مردم در دفاع مقدس، اضافه کرد: عامل سوم پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس، رهنمودهای مقام معظم رهبری و ولایت بود که رمز موفق در دفاع مقدس است.
وی با ذکر این مطلب که این انقلاب، انقلابی الهی است، اضافه کرد: هیچ گره‌ای نیست که با رهنمودهای رهبری، امدادهای الهی و همراهی مردم باز نشود.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که اگر امروز مشکل اقتصادی وجود دارد با نصرت الهی، همراهی مردم و رهبری این مشکل حل خواهد شد، اظهارکرد: تداوم انقلاب به تجربه گرانسنگ دفاع مقدس بستگی دارد.

تداوم انقلاب در توجه به دستاوردهای چهل ساله نظام اسلامی ایران است
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که مردم با مطالعه رمز شهادت و ایثار را مورد بررسی قرار دهند، تصریح کرد: تداوم انقلاب در توجه به دستاوردهای چهل ساله نظام اسلامی ایران است.
امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که 31 شهریور بیانگر همه فضیلت‌ها و عناصری است که در آن دوران باعث پیروزی ما شد، ادامه داد: خدا را شاکریم که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد دلت زبونی استکبار هستیم.
وی با اشاره به این‌که اقتدار و امنیت ایران در دنیا مثال زدنی است، ادامه داد: الگوگیری از نهضت عاشورا می‌تواند موجب اقتدار روزافزون نظام اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام

captcha