ملت ایران از جنگ روانی دشمن سربلند بیرون می‌آید
کد خبر: 3748962
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
تبادار:

ملت ایران از جنگ روانی دشمن سربلند بیرون می‌آید

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس با بیان اینكه امروز دشمنان جنگ روانی بر علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند، گفت: مردم ما تحت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و وحدت و هماهنگی همه گروه‌ها و سلایق از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس امروز، 31 شهریور در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح این استان در شیراز ضمن گرامیداشت این ایام و همچنین یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، تضمین‌كننده امنیت و آرامش حاکم بر کشور در این منطقه پرآشوب است.
وی افزود: در مقطعی که انقلاب اسلامی مانند یک نهال نوپا حیات خود را آغاز کرد بسیاری خواستند تا به هر شکل ممکن جلو رشد آن را بگیرند.
تبادار ادامه داد: علت این دشمنی متفاوت بودن قرائت و پیام جمهوری اسلامی با قرائت دنیای استکبار بود، در مقطعی که کشورها باید یا در جبهه غرب و یا در جبهه شرق قرار می گرفتند جمهوری اسلامی شعار نه شرقی نه غربی و شعار استقلال و آزادی سر داد.
استاندار فارس گفت: دشمنان انقلاب وقتی که منافع خود را در خطر دیدند برای دفاع از منافعشان دور هم جمع شدند تا جلو گسترش و فراگیر شدن این قرائت جدید را بگیرند اما ملت ایران اعم از زن و مرد و پیر و جوان با توکل بر خدا و تحت فرمان و رهبری امام راحل با الگوپذیری از مکتب امام حسین(ع) در مقابل دشمنان ایستادند.
تبادار ادامه داد: امروز نیز دشمن یک جنگ روانی و مسایل و مشکلات بزرگ و فراگیری را برای ملت ایران تدارک دیده اما همانگونه که در جنگ هشت سال پاسخ توطئه‌های خود را دریافت کرد امروز نیز مردم ما تحت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و وحدت و هماهنگی همه گروه‌ها و سلایق از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد و کشور این گردنه سخت را نیز پشت سر خواهد گذاشت.
وی بیان كرد: رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله با ایثار و از جان گذشتگی زمینه‌ساز امنیت امروز کشور شدند تا امروز ما در سایه این امنیت و آرامش که توسط نیروهای مسلح کشورمان تقویت شده و تداوم یافته بتوانیم در زمینه رفع مشکلات مردم گام برداریم و تلاش کنیم.
استاندار فارس امنیت برجسته جمهوری اسلامی در این منطقه پرغوغا را ثمره دلاورمردی های سربازان، افسران و فرماندهان نیروهای مسلح در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج دانست و با تقدیر از رشادت‌های نیروهای مسلح در حفاظت از مرزهای کشور، یادآور شد: شهدای عزیز در اقصی نقاط مرزها جان خویش را نثار کردند تا امنیت در این مرز و بوم حاکم باشد.
انتهای پیام

captcha