حل مشکلات امروز جامعه نیازمند الگوگیری از دفاع مقدس است
کد خبر: 3748982
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

حل مشکلات امروز جامعه نیازمند الگوگیری از دفاع مقدس است

گروه اجتماعی ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز معتقد است كه برای حل مشكلات امروز جامعه نیازمند الگوگیری از حركت‌های جهادی دفاع مقدس هستیم.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 31 شهریورماه در ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس این ناحیه از سپاه گفت: برای عبور از مشكلات امروز جامعه نیازمند حركت‌های جهادی هستیم كه از دفاع مقدس الگو گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه حماسه دفاع مقدس متأسی از حرکت امام حسین(ع) در روز عاشورا بود، گفت: رشادت‌های رزمند گان دفاع مقدس الگویی برای مردم میهن اسلامی ماست که نسل به نسل برای جامعه ما تاریخی ماندگار رقم زده است .
حاجی‌پور با اشاره به مشكلات اقتصادی امروز اظهار كرد: برای گذر از شرایط امروز اقتصادی نیازمند انسان‌های مجاهد و خدمتگذار در این عرصه هستیم که همانند روزگاران دفاع مقدس خط شکنی کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: شهدای ما وظیفه و رسالت از دفاع مهین اسلامی انجام دادند و امروز ما هستیم که باید بدانیم هدفمان در ادامه راه شهدا چیست و چگونه برای ملتی که شهید داده‌اند مسیر خدمتگذاری و گره از مشکلات را طی کنیم.
انتهای پيام

captcha