مدعیان حقوق بشر حادثه تروریستی اهواز را در عمل محكوم كنند
کد خبر: 3749406
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

مدعیان حقوق بشر حادثه تروریستی اهواز را در عمل محكوم كنند

گروه اجتماعی ـ عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به وقوع حادثه تروریستی اهواز بر لزوم محكومیت این اقدام از سوی مدعیان حقوق بشر در عمل تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدعبدالرزاق موسوی، رئیس كمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز امروز، اول مرماه در پنجاه و نهمین جلسه این كمیسیون با اشاره به اقدام تروریستی در شهر اهواز و شهادت جمعی از هموطنان گفت: این حرکت زشت و جنایت بشری را محکوم می‌کنیم و برای مجروحین این حادثه از خدای منان خواستار شفای عاجل هستیم.
وی با تأكید بر اهمیت محكومیت این اقدام از سوی گروه‌های مختلف گفت: امید است كسانی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند این اقدام تروریستی در اهواز را در عمل محکوم کنند.
موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه طرح حریم سبز پروژه کوهسار مهدی و تعیین تکلیف حقوق غارسین و مالکین بررسی شد، گفت: مقرر شد این طرح در کارگروه تخصصی بررسی و نتایج حاصله به کمیسیون ارائه شود.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بررسی مدیریت و نگهداری مجموعه‌ها و باغ‌های تاریخی شهرداری شیراز نیز در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.
وی افزود: طرح باغ‌های تاریخی دلگشا و جهان نما باید به‌صورت هیئت امنایی متشکل از مجموعه فرهنگی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و حوزه برنامه‌ریزی شهرداری اداره شود.
موسوی همچنین بر به‌کارگیری نیروهای شهرداری بر اساس اصول و منافع مردم تأکید کرد وگفت: دغدغه اعضای کمیسیون این است که کسی با تضییع حقوق دیگران در شهرداری به‌کارگرفته نشود.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: باید نیروهای شهرداری از طریق پذیرش در ازمون و مصاحبه در بخشهای شهرداری مشغول فعالیت شوند.
انتهای پیام

captcha