اجرای طرح كرامت در سه منطقه آسیب‌پذیر شیراز
کد خبر: 3750570
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

اجرای طرح كرامت در سه منطقه آسیب‌پذیر شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از اجرای طرح مشاوره‌ای و تربیتی «کرامت» در سه منطقه قصر قمشه، قلات و گویم تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 4 مهرماه با اعلام خبر فوق گفت: به‌همت معاونت فرهنگی سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز برنامه مشاوره تربیتی در قالب طرح «كرامت» با حضور اساتید دانشگاهی در راستای کاهش معضلات اجتماعی از قبیل طلاق و اعتیاد مواد مخدر و تربیت فرزند از تیرماه امسال آغاز شده و تا پایان امسال ادامه دارد.
وی افزود: اجرای طرح کرامت به‌صورت هفتگی با شناسایی معضلات و مشكلات اجتماعی در سه منطقه آسیب‌پذیر شمال غرب شیراز و در محدوده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) صورت می‌گیرد.
حسینی بیان كرد: تابستان امسال در دو محدوده پارک کوهستانی آبشار گلستان و اکو پارک صدرا بحث مشاوره‌ای در راستای تقویت بنیه فرهنگی و مذهبی اجرا شد كه در مناطق گردشگری دیگر این نقاط نیز این برنامه اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز یادآور شد: همچنین در راستای اجرای این طرح كتاب شهید ابراهیم هادی از ابتدای هفته دفاع مقدس تا اوایل آذرماه میان عموم مردم این مناطق توزیع شده و مسابقه كتابخوانی مرتبطت با آن در راستای آشنایی با سیره شهدا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha