تصمیم شرکت آمریکایی برای عدم میزبانی گروه‌های نفرت‌پراکن
کد خبر: 3751076
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

تصمیم شرکت آمریکایی برای عدم میزبانی گروه‌های نفرت‌پراکن

گروه بین‌الملل - شرکت هتل‌های زنجیره‌ای «هایت» آمریکا که یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در زمینه هتلداری است، اعلام کرد که دیگر از گروه‌های نفرت‌پراکن میزبانی نخواهد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از لوس آنجلس تایمز؛ «مارک هوپلامازیان» مدیر اجرایی شرکت مشهور هتل‌های زنجیره‌ای «هایت»، به تازگی بخشنامه‌ای را خطاب به کارکنان خود صادر کرده و در آن سیاست‌های ضد تنفر این شرکت را شرح داده است.

در اطلاعیه این شرکت آمده است: هایت دیگر از جلسات یا مراسم گروه‌های نفرت پراکن که گروه‌های خاصی از مردم را تحقیر یا به آنها توهین می‌کنند میزبانی نخواهد کرد.

یک گروه حامی حقوق مسلمانان که مقر آن در اوکلند است و پیشتر هتلداران را تحت فشار قرار داده بود تا اقدامات مشابهی انجام دهند، این تصمیم را یک پیروزی خوانده است. اسکات سیمپسون، مدیر این گروه می‌گوید: اعلامیه شرکت هایت برای مشتریانی که می‌خواهند هتل‌هایشان فضایی امن و آرام و به دور از خصومت و تبعیض باشد خبر خوبی است.

گروه هایت نخستین شرکت هتلداری است که چنین تدابیری را اتخاذ کرده است. شرکت «ایربی ان بی» که در زمینه املاک به صورت آنلاین فعال است نیز تعهد کرده است که با گروه‌های نفرت‌پراکن معامله نخواهد کرد.
انتهای پیام
captcha