جشن عاطفه‌ها؛ فرصتی برای آموزش مهربانی
کد خبر: 3752437
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

جشن عاطفه‌ها؛ فرصتی برای آموزش مهربانی

گروه شهرستان‌ها - فرماندار تایباد و باخرز جشن عاطفه‌ها را فرصت مناسبی برای آموزش کودکان برشمرد و افزود: با برگزاری چنین مراسمی دانش‌آموزان یاد می‌گیرند بخشی از سرمایه‌های شخصی خود شامل دفتر، مداد، کیف و حتی مبالغ هرچند کم را به دانش‌آموزان محروم هدیه کنند.

آموزش و پرورش فرصت مناسبی برای تربیت نسل فردا است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حسین شرافتی‌راد امروز در آیین جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در مدارس تایباد اظهار کرد: در کنار دروس تحصیلی لازم است اهمیت کمک به محرومان و مستضعفان و نیز انفاق کردن را به دانش‌آموزان آموزش داد.

وی جشن عاطفه‌ها را فرصت مناسبی برای آموزش کودکان برشمرد و افزود: با برگزاری چنین مراسمی دانش‌آموزان یاد می‌گیرند بخشی از سرمایه‌های شخصی خود شامل دفتر، مداد، کیف و حتی مبالغ هرچند کم را به دانش‌آموزان محروم هدیه کنند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان ادامه داد: این فرهنگ با کودکان رشد کرده و خیران آینده را می‌سازد. برای انجام اعمال شایسته و خیرخواهانه نیاز به سرمایه‌های کلان نیست بلکه بخشیدن قسمتی از اموال نیازمند دلی بزرگ است.

آموزش و پرورش فرصت مناسبی برای تربیت نسل فردا است

اهمیت تحصیل کودکان یتیم برای ساختن آینده
در ادامه محمود آریامنش، رئییس آموزش و پرورش شهرستان تایباد، گفت: یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش اهمیت دادن به امر تعلیم و آموزش و تحصیل کودکان به خصوص کودکان یتیم است زیرا با آموزش درست می‌توان آینده خوبی را برای آنان رقم زد.

وی افزود: این مراسم هر سال با همت خیران و دانش‌آموزان در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود و هدف از آن تشویق دانش‌آموزان برای انجام اعمال خیر است. جشن نیکوکاری در مدارس، حس نوع دوستی و فرهنگ انفاق را در میان دانش آموزان نهادینه می کند.

 در ادامه این آیین مسئولان و دانش‌آموزان هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به دانش‌آموزان نیازمند که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیم کردند. بازدید از نمایشگاه نقاشی و کلاس‌های درس دبستان فاطمیه و دبیرستان شهید تقی‌زاده از برنامه‌های حاشیه این مراسم بود.

انتهای پیام

آموزش و پرورش فرصت مناسبی برای تربیت نسل فردا است

captcha