تنها مدرسه صدرای پلدختر فاقد مکان مشخص است
کد خبر: 3754284
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

تنها مدرسه صدرای پلدختر فاقد مکان مشخص است

گروه فرهنگی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که تنها مدرسه صدرای پلدختر در سری مخالف یکی‌ از مدارس قدیم شهرستان فعالیت می‌کند و مکان مشخصی ندارد، گفت: تبلیغات اسلامی بنا دارد برای احداث این مدرسه، قطعه زمین مناسبی در اختیار نوسازی قرار دهد.

تنها مدرسه صدرای پلدختر فاققد مکان مشخص است

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان دوشنبه، 16 مهر در دیدار با امام‌جمعه پلدختر، اظهار کرد: خانه‌های عالم زیرساخت‌های بسیار خوبی برای حضور دائم روحانی در روستا‌ها هستند.
وی توسعه و گسترش علوم قرآنی، احکام و معارف دینی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی غرب دانست و گفت: گسترش علوم و معارف قرآنی در جامعه امری ضروری است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که دو حوزه خواهران و برادران در شهرستان پلدختر وجود دارد، افزود: این شهرستان زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی برای تبلیغات علوم دینی دارد؛ به‌گونه‌ای که دارای 27 خانه عالم است و هفت روحانی مستقر و سه روحانی طرح هجرت، در روستا‌های این شهرستان فعالیت دینی می‌کنند.
حجت‌الاسلام «مهدوی امین» عنوان کرد: 90 مُبلغ و مُبلغه در ایام محرم و رمضان به مناطق مختلف شهری و روستایی پلدختر و معمولان اعزام شدند و 185 مداح نیز در هیئت‌های مذهبی در شهرستان پلدختر فعالیت دارند.
وی با بیان این‌که شهرستان پلدختر یکی‌از پنج شهرستان استان لرستان است که دبیرستان علوم و معارف اسلامی «صدرا» در آن فعالیت دارد، تصریح کرد: این امر نشان‌دهنده توجه به رشته علوم و معارف در این شهرستان است که امسال نیز ارتقای خوبی داشتند و از لحاظ معدلی جزو دبیرستان‌های نمونه استان به شمار می‌روند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که هم‌اکنون مدرسه صدرا در پلدختر در سری مخالف یکی از مدرسه‌های قدیم شهرستان فعالیت می‌کند و مکان مشخصی ندارد، خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی بنا دارد برای احداث این مدرسه، قطعه زمین مناسبی در اختیار نوسازی قرار دهد.
حجت‌الاسلام مهدوی امین دبیرستان‌های صدرا را زمینه‌ساز تربیت نیرو‌های متعهد در جامعه و سنگر‌های مستحکمی در راستای توسعه فرهنگ دینی جامعه دانست و گفت: پرورش و تربیت نیرو‌های انقلابی، متدین و متعهد نیاز جامعه امروز است که سازمان تبلیغات اسلامی با راه‌اندازی دبیرستان‌های صدرا در صدد تامین این نیاز است تا در آینده بتوان از این ظرفیت‌ها در راستای رشد و توسعه فرهنگ اصیل اسلامی استفاده کرد.

انتهای پیام

captcha