اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب جهت انتقال مفاهیم ارزشی و دینی
کد خبر: 3754642
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب جهت انتقال مفاهیم ارزشی و دینی

گروه فرهنگی- رئیس آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی جهت تجدید خاطرات و انتقال مفاهیم ارزشی و اخلاقی به دانش‌آموزان است.

اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب جهت انتقال مفاهیم ارزشی و دینیبه گزارش ایکنا، منطقه زنجان یعقوب رحمانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان طارم ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور شهرستان طارم، گفت: برای کسانی که تجربه جبهه و جنگ داشته باشند، این اردوها فرصتی جهت یادآوری مجدد خاطرات و باز تعریف آن برای نسل جدید، ایثار، شجاعت‌ها و دلاوری‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است .
رحمانی با تاکید بر تقش موثر اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی جهت تجدید خاطرات و انتقال مفاهیم ارزشی و اخلاقی به دانش‌آموزان که دوران جنگ را درک نکرده‌اند است .
رئیس آموزش و پرورش شهرستان طارم اردوی راهیان نور را یکی از برنامه‌های مشترک ما بین آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی شهرستان ذکر کرد و یادآور شد: در جریان این اردو دانش‌آموزان پایه متوسطه دوم به عملیاتی عملیاتی اعزام می‌شوند.
این مسؤل تصریح کرد: اردوی راهیان نور شهرستان به تفکیک دختران و پسران به مناطق عملیاتی کرمانشاه از اواخر مهر تا اواسط آذر ماه برگزار و در جریان آن حداقل چهار اتوبوس دانش‌آموز طارمی به این مناطق اعزام خواهند شد‌‌‌‌ .
انتهای پیام
captcha