فرهنگ ایثار و شهادت آینده انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند
کد خبر: 3755685
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

فرهنگ ایثار و شهادت آینده انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند

گروه فرهنگی ــ سرپرست آموزش و پرورش ابهر گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید آینده انقلاب اسلامی را تضمین و توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه خواهد کرد.

فرهنگ ایثار و شهادت آینده انقلاب اسلامی را تضمین می‌کندبه گزارش ایکنا، از زنجان، داود معروف‌خانی، سرپرست اموزش و پرورش ابهر شامگاه شنبه، ۲۱ مهرماه در جلسه هماهنگی اعزام دانش‌آموزان پسر و دختر مقطع متوسطه در قالب کاروان‌های راهیان نور برای بازدید از مناطق جنگی غرب کشور بر لزوم  تبیین اهداف نهضت عاشورا برای دانش‌آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور پرداخت. 
وی عنوان کرد: نسل جدید انقلاب باید با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا آشنا شوند و راه امام حسین (ع) راه ایستادگی در برابر ظلم و ستم است.
معروف‌خانی آشنایی نوجوانان و جوانان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را زمینه‌ساز پیوند بین نسل‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: آشنایی با اهداف و آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و فداکاری مهمترین هدف برگزاری اردوهای راهیان نور است.
وی با تأکید بر این که عزت، امنیت و اقتدار کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و صبر و پایداری خانواده‌های آنها است، گفت: با انتقال فرهنگ شهادت به دانش‌آموزان از طریق این اردوها، آینده انقلاب اسلامی را تضمین و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده کشور در نطفه خفه خواهد کرد.
یادآور می‌شود، امسال اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور غرب کشور(کرمانشاه) از 21 مهرماه آغاز می‌شود و در مرحله اول 160 نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان ابهر در قالب 4 اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.
انتهای پیام
captcha