بنیاد کرامت امام رضا(ع) حامی و هادی ۳۳ موکب/ بانی زیارت شویم
کد خبر: 3756327
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

بنیاد کرامت امام رضا(ع) حامی و هادی ۳۳ موکب/ بانی زیارت شویم

گروه جامعه ــ بنیاد کرامت امام رضا(ع) در جهت خدمت‌رسانی به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در مرز مهران اقدام به برپایی مستقیم ۱۳ موکب بزرگ کرده است.

بنیاد کرامت امام رضا(ع)حامی و هادی ۳۳ موکب/ بانی زیارت شویمبه گزارش ایکنا؛ بنیاد کرامت امام رضا(ع) در جهت خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مرز مهران اقدام به برپایی مستقیم ۱۳ موکب بزرگ و نیز حمایت از ۲۰ موکب مردمی کرده است.

همچنین برای اولین بار موکب بزرگی با عنوان «اخت الرضا» ویژه بانوان زائر دایر شده است که به انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، تربیتی و سلامت می‌پردازد.

در این موکب‌ها که محل اسکان و استراحت برای مسافران فراهم شده است، توزیع غذا به زائران اربعین نیز صورت می‌گیرد.

 موکب‌های بنیاد کرامت امام رضا(ع) از 10 روز پیش از اربعین تا پنج روز پس از آن در محل مرز مهران دایر هستند.

بنابراین‌گزارش، آئین آماده‌سازی هدیه متبرک رضوی به میزبانان اربعین حسینی از سوی بنیاد کرامت امام رضا(ع) با  حضور بانوان عاشق اهل بیت(ع) نیز طی 26 مهرماه، ساعت 13 به طور همزمان در تهران، قم، ورامین، گرگان، اهواز، دزفول، یزد، کرمان، رشت، زنجان، زاهدان برگزار می‌شود.

همچنین، بنیاد کرامت امام رضا(ع) با اجرای طرح بانی زیارت، به یاری محرومینی که نمی‌توانند مسافر اربعین باشند آمده است، به نحوی که خیران می‌توانند با شماره گیری #8888*780* در تأمین این هزینه‌ها مشارکت کنند. همچنین آستان قدس رضوی معادل کمک‌های مردمی در این طرح سهیم می ‌شود.

انتهای پیام

captcha