نیاز به عبادت در تمام ادیان و مذاهب مشترک است
کد خبر: 3756357
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

نیاز به عبادت در تمام ادیان و مذاهب مشترک است

گروه فرهنگی - دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه نماز در تمام ادیان و مذاهب مشترک است اما روش آن متفاوت است، ادامه داد: نیاز به عبادت در وجود همه انسان‌ها وجود دارد.

نیاز به عبادت در وجود همه انسان‌ها وجود دارد

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، دبیر ستاد اقامه نماز لرستان، امروز ۲۴مهر در همایش زینبیون که با محوریت نقش بی‌بدیل نماز در تکامل معنویت انسان در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهارکرد: یکی از اهداف تمام حسین در روز عاشورا اقامه نماز است این در حالی است که اگر نماز اقامه شود بسیاری از گرفتاری‌ها حل می‌شود.
وی با تاکید بر آموزش شیوه‌های نماز و پاسخ‌‌گویی به سئوالات حوزه نماز، تصریح کرد: عبادت، پرستش و حس نیاز به درگاه الهی در وجود تمام انسان‌ها وجود دارد.
چراغی با ذکر این مطلب که نماز در تمام ادیان و مذاهب مشترک است، ادامه داد: حجاب نیز امری فطری است که در تمام مذاهب وجود دارد.
دبیر ستاد اقامه نماز لرستان ۸۴ درصد زادوولدهای کلمبیا نامشروع است، ادامه داد: سند ۲۰۳۰ نیز برای دانش‌آموزان آسیب است.
وی با اشاره به اینکه بهترین تکلیف دینی مسلمانان نماز است، تصریح کرد: اصول تربیت فرزند باید آموزش داده شود.
چراغی با ذکر این مطلب که یکی از ویژگی‌های بچه‌های زیر ۷ سال این است که مشاهده‌گر قوی هستند، تصریح کرد: در این سن فرزندان از مشاهده رفتارهای والدین تاثیر می‌گیرند.
دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه نماز با حضور قلب می‌تواند مانع فحشا و منکر شود، اضافه کرد: نقش نماز در تکامل معنوی انسان بی‌بدیل است.

انتهای پیام

captcha