اردوی تشکل‌های دانشجویی استان مرکزی برگزار شد
کد خبر: 3757331
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

اردوی تشکل‌های دانشجویی استان مرکزی برگزار شد

گروه اجتماعی - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: طی دو روز گذشته اردوی تشکل‌های دانشجویی استان به میزبانی دانشگاه آزاد محلات برگزار شد.

اردوی تشکل‌های دانشجویی استان مرکزی برگزار شد

غلامرضا فتح‌آبادی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی اظهار کرد: در راستای افزایش همبستگی اجتماعی و ارتقاء نشاط و سرمایه اجتماعی و با توجه به مفاد «برنامه عمل و نمایه اجتماعی و فرهنگی استان» اجرای برنامه‌های مختلفی در حوزه دانشگاه‌‌ها در دستور کار قرار گرفته است که یکی از آن‌ها برگزاری اردوی تشکل‌های دانشجویی استان است.
وی ادامه داد: این اردو با حضور 80 نفر از مسئولین تشکل‌های سیاسی، نشریات، بسیج، و ... با همکاری دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌‌های استان، فرمانداری شهرستان محلات و مراکز آموزشی عالی استان و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی محلات در 26 و 27 مهرماه برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی افزود: رویکرد برگزاری ارودی تشکل‌های دانشجویی مبنی بر بر پرسش، پاسخ و شنیدن نقطه‌نظرات دانشجویان استان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و هم‌اندیشی برای بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌های استان متمرکز شده بود که مقرر شد هر دو ماه یکبار این‌گونه نشست‌ها برگزار شود.
انتهای پیام

captcha