دیدار با خانواده شهدای ورزشکار از برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در لرستان
کد خبر: 3758025
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

دیدار با خانواده شهدای ورزشکار از برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در لرستان

گروه فرهنگی ـ دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و همچنین برگزاری مسابقات محله‌محور از دیگر برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان در هفته تربیت‌بدنی است.

دیدار با خانواده شهدای ورزشکار از برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، هفته تربیت‌بدنی از تاریخ 26 مهرماه آغاز شده و تا تاریخ دوم آبان‌ماه ادامه دارد، شعار این هفته «چهل سال ورزش، چهل سال افتخار» بوده و تحت‌ عناوین ورزش، اخلاق و فرهنگ عاشورایی، ورزش، خانواده، نشاط اجتماعی، ورزش، جوان، تربیت و پویایی، ورزش و تندرستی مادران، بانوان و دختران، ورزش، امید، همدلی و همزبانی، ورزش، آگاهی‌بخشی جامعه و سلامت شهروندان و ورزش، روستا، طبیعت و با اجرای برنامه‌ها متنوع در استان برگزار می‌شود.
در این هفته پروژه‌های خانه جوان شهرستان پلدختر، سالن ورزشی فلک‌الدین شهرستان خرم‌آباد، سالن ورزشی طالقان شهرستان خرم‌آباد، سالن ورزشی گوشه پل شهرستان دورود، زمین گلف شهرستان خرم‌آباد، زمین چمن پرتاب‌ها یا دو و میدانی، ورزش‌سرای شهرستان خرم‌آباد، سوییت ورزش‌سرای سلسله و خانه بولینگ و بیلیارد استان افتتاح خواهند شد.
همچنین ورزشکاران مدال‌آور و مربیان موفق در سال 97 تجلیل خواهند شد و جشنواره‌ها، همایش‌ها و مسابقات ورزش‌های بومی محلی در سطح استان و مدارس برگزار شده و همچنین قهرمانان ملی با هدف تشویق دانش‌آموزان به سمت ورزش‌حرفه‌ای به مدارس اعزام می‌شوند.
یادآور می‌شود؛ دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و همچنینی برگزاری مسابقات محله‌محور از دیگر برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان در هفته تربیت‌بدنی است.

انتهای پیام

captcha