پذیرایی از ۴۳ هزار زائر اربعین در موکب شهید بروجردی
کد خبر: 3759255
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

پذیرایی از ۴۳ هزار زائر اربعین در موکب شهید بروجردی

گروه اجتماعی ـ طی یک هفته گذشته بیش از ۴۳ هزار زائر اربعین در موکب شهید بروجردی پذیرایی شده و بیش از یک‌هزار نفر اسکان داده شدند.

پذیرایی 43 هزار زائر اربعین در موکب شهید بروجردی

به گزارش ایکنا از لرستان، احمد گودرزیان، مسئول ستاد اربعین بروجرد امروز شنبه، پنجم آبان در جمع خبرنگاران، گفت: پذیرایی از زائران اربعین حسینی از هفته پیش آغاز شده و تاکنون بیش‌از 43 هزار زائر ایرانی و خارجی در این موکب پذیرایی شده‌اند.
وی اضافه کرد: 10 حسینیه و مکان مناسب برای اسکان زائران در نظر گرفته شده که هر شب حدود 150 تا 200 نفر در این مکان ها اسکان داده می‌شوند.
گودرزیان ادامه داد: 100 نفر در موکب شهید بروجردی در راستای خدمت به زائران تلاش می‌کنند و علاوه‌بر پذیرایی و اسکان زائران در میدان آیت‌اله بروجردی(ره) نیروهای امدادی، پزشک و دیگر موارد مورد نیاز مستقر شده اند تا در صورت نیاز به زائران خدمات لازم را ارائه دهند.
به گفته وی امسال پیش‌بینی می‌شود بالغ‌بر یک‌صد هزار نفر در این موکب پذیرایی شوند.
مسئول ستاد اربعین بروجرد با اشاره به نذورات مردمی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی افزود: در حال حاضر مایحتاج مورد نیاز برای طبخ غذا از قبیل برنج و روغن وجود دارد اما بیشترین اقلام مورد نیاز برای تهیه غذا برای پذیرایی از زائران گوشت قرمز و سفید است که بتوانیم غذاهایی مناسب و با کیفیت را برای زائران تهیه کنیم.
وی بیان کرد: شهروندان نذورات خود را به‌صورت نقدی و غیر نقدی می‌توانند به این موکب تحویل دهند تا پذیرایی از زائران به بهترین شکل انجام شود.

انتهای پیام

captcha