طرح بین‌المللی آموزش از راه دور قرآن در کویت
کد خبر: 3759506
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
به چندین زبان اجرا می‌شود؛

طرح بین‌المللی آموزش از راه دور قرآن در کویت

گروه بین‌الملل ـ رئیس بخش آموزش قرآن از راه دور کویت از اجرای طرح آموزش مجازی قرآن به چندین زبان به علاقمندان در کشورهای مختلف خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری العرب الیوم؛ محمد طلال الفارسی،  رئیس بخش آموزش قرآن از راه دور کویت(آموزش مجازی قرآن) موسوم به «قرائت‌خانه‌ اینترنتی قرآن» وابسته به اداره امور قرآنی وزارت اوقاف و امور اسلامی این کشور از آغاز ثبت نام دوره‌های قرآنی جدید در این مرکز به منظور تصحیح تلاوت و کمک به علاقمندان به یادگیری احکام تجوید و حفظ قرآن کریم به شیوه آموزش از راه دور  خبر داد.

الفارسی با اشاره به ارائه خدمات قرآنی به چندین زبان از جمله انگلیسی، روسی و فرانسوی اظهار کرد: حلقه‌های جدید قرآنی ویژه کسانی که به این زبان‌ها سخن می‌گویند، برای آموزش مجازی قرآن تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: دوره‌های قرائت قرآن توسط اساتید و شیوخ قرآنی عضو قرائت‌خانه برای علاقمندان داخل و خارج کویت که خواستار یادگیری تلاوت صحیح هستند، برپا می‌شود.

الفارسی همچنین تصریح کرد: این دوره‎های قرآنی به صورت قرائت فردی در زمان مشخص برای هر قرآن آموز و قرائت‌های جمعی در حلقه‌های قرآنی و با مشارکت همه شرکت کنندگان در این حلقه‌ها برگزار می‌شود که استاد ناظر بر همه قرائت‌های انجام شده توسط هر یک از شرکت کنندگان نظارت کرده و آنها را تصحیح می‌کند.

گفتنی است؛ این دوره‌های قرآنی با مشارکت شرکت کنندگانی از 25 کشور برپا شده و به شرکت کنندگان از سوی مدیریت قرائت‌خانه اینترنتی کویت گواهی مشارکت در دوره‌های قرآنی و جوایزی اعطا می‌شود.

انتهای پیام

captcha