دارالقرآن خوشاب؛ نیازمند کمک خیران
کد خبر: 3761461
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

دارالقرآن خوشاب؛ نیازمند کمک خیران

گروه شهرستان‌ها- مدیر آموزش و پرورش خوشاب گفت: با توجه به نبود مکان مناسب برای دارالقران، این اداره در سلطان آباد نیازمند کمک خیران برای ساخت و تاسیس مکانی مناسب جهت پرورش استعدادهای قرآنی است.

دارالقرآن خوشاب نیازمند کمک خیرانعلی بیات در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی با بیان اینکه در سال‌های گذشته دارالقرآن این اداره با مشکلاتی روبرو بوده، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل نبود مکان مناسب این دارالقرآن از قسمتی از ساختمان باشگاه ورزشی یادگار امام در سلطان‌آباد، مرکز شهرستان خوشاب استفاده می‌کند.
وی افزود: برای تامین مکان مناسب به دنبال خیران هستیم تا با تامین هزینه‌ها مکانی مناسب برای این دارالقرآن بسازیم و در این رابطه درخواست‌هایی از بنیاد مستضعفان داشته‌ایم.
بیات با تاکید بر اینکه شهرستان خوشاب دارای دانش‌آموزان قرآنی بسیار مستعدی است، تصریح کرد: سال گذشته با شرکت 2500 نفر از این شهرستان در مسابقات قرآن آموزش و پرورش و اعزام 21 نفر به مرحله استانی 19 نفر حائز رتبه‌های برتر شدند.
رئیس اداره آموزش و پرورش خوشاب با اشاره به اینکه ثبت‌نام و برگزاری مسابقات قرآن در سال جاری از آذر ماه آغاز خواهد شد، اضافه کرد: شهرستان خوشاب دارای یک کانون فرهنگی هنری واقع در مدرسه نرگس سلطان آباد و یک دارالقرآن واقع در مرکز این شهرستان است.

انتهای پیام

captcha